Even voorstellen

ThijsIS300H

Nieuw hier
14 okt 2021
3
4
3
Goedenavond,

Mijn naam is Thijs, 28 jaar uit Enkhuizen. Sinds 4 weken in het bezit van een is300h first edition.

Daarvoor bmw 3/5 series en een mini gereden, compleet anders en niet te vergelijken maar wat is deze Lex toch een fantastische auto!

Ik heb hem gekocht bij Lexus Zwolle. Wat een top bedrijf/service!!

Ps : ben nog opzoek naar een nette set winterwielen…
 

Bijlagen

  • D470B1D3-520B-45BE-BCA1-ECF5E016777F.jpeg
    D470B1D3-520B-45BE-BCA1-ECF5E016777F.jpeg
    5,1 MB · Weergaven: 49

Steve070

Hoort erbij
18 feb 2017
47
12
8
Hele mooie auto. Ik heb mijn ct indertijd ook bij lexus zwolle gekocht. Welliswaar aan de prijs, maar de service en klantvriendelijkheid is top. Veel plezier met de IS.
 

ThijsIS300H

Nieuw hier
14 okt 2021
3
4
3
Eerlijk gezegd heb ik niet het idee dat ik meer betaald heb dan bij een ander. Plus alles wat erbij zit zoals de redcarpet, garantie tot dat hij 10 jaar oud is etc.
 

Steve070

Hoort erbij
18 feb 2017
47
12
8
Eerlijk gezegd heb ik niet het idee dat ik meer betaald heb dan bij een ander. Plus alles wat erbij zit zoals de redcarpet, garantie tot dat hij 10 jaar oud is etc.
Bij een merkdealer betaal je bijna altijd meer dan bij bijvoorbeeld een "gewone" bovag garage. Fijn was idd dat mijn cth 24 maanden, overdraagbare, garantie mee kreeg. (ik rij namelijk de laatste jaren, vrij kort in dezelfde wagen) De redcarpet garantie is mooi, maar ik laat liever niet een vreemde in mijn auto rijden. Die was aan mij niet besteed. Maar zoals gezegd. ik praat over een kleine 2 jaar geleden. Toen waren prijzen voor occasions nog normaal. Nu, met het huidige chiptekort gaan de prijzen ook voor occasions over de kop. Maar nogmaals, je hebt een heel mooi exemplaar. vele veilige km gewenst.