Even voorstellen

Carplay (IOS/Android), dan kan je je telefoon (bijna) 1-op-1 op je navigatiescherm. Maar is niet mijn ding en is een hels van een karwei.
Kost ook nog wat!
Heb nog van eerdere autoprojecten: een cdspeler, twee eindversterkers, speakers, subwoofer en bijbehorende extra accu, maar denk er niet aan om die in de Lexus te bouwen, nog niet, haha
Zo’n spiegelmodule kost rond de 30 euro en veel makkelijker klusje, maar afijn. Nu eerst gewoon genieten van het rijden.
 
Nou moet ik zeggen dat ik zo'n bluetooth receiver in de aux port heb gedaan zodat ik qua muziek/podcasts/bellen alles via de speakers kan gebruiken.
Euh… is Bluetooth als bron niet standaard te kiezen bij elke IS300h?
en is een hels van een karwei
CarPlay inbouwen is even wat werk als je zoiets voor de eerste keer doet, maar achteraf gezien vind ik het meevallen. Er is keuze in apparatuur die dat mogelijk maakt met elk eigen voor- en nadelen. Kosten bij zelf inbouwen variëren tussen grofweg €500 tot €1000. Dit zijn oplossingen die plug en play zijn, stekkers en kabels zitten erbij en je klikt de boel in elkaar. Het kan er indrukwekkend uitzien dat je het interieur van je auto uit elkaar haalt maar er zijn uitstekende filmpjes op YouTube te vinden die dat uitleggen. Ik heb CarPlay er nu een paar maanden in zitten en ik gebruik niets anders meer. Ik ben er mee op vakantie geweest en het werkt stabiel.
eerst gewoon genieten van het rijden
Dat doen we altijd, want dat plezier is standaard aanwezig 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: Johnny Le