Hallo, afgelopen week hebben we onze Subaru Forester ingeruild voor een Lexus NX 450h+ AWD. Verwachte levering in september van dit jaar
Vergis je niet in subaru, zit toch vleugje lexus/toyota in en heeft doorgaans weinig tot geen problemen.een andere klasse auto
ja hoor. Het is een witte Forester 2.0 premium uit 2017 en heeft 92.000 km gelopenZo, dat is een geweldige upgrade! Ik ben benieuwd hoe je de verschillen ervaart. De RX is echt een andere klasse auto dan de Subaru maar in ieder geval gefeliciteerd met deze prachtige auto.
Kun je wat meer info delen, zoals bouwjaar, kleur en km stand? Foto's natuurlijk ook. Wij zijn Lexus liefhebbers dus hoe meer info bij een introductie hoe beter![]()
Het aftellen is inderdaad begonnen. We hebben de Terrane Khaki (donkergroen metallic) met Hazel interieur. Waren er direct weg vanDat is nog even geduld hebben maar het wachten ongetwijfeld waard. In welke kleur hebben jullie die besteld?
Dat wordt aftellen tot september![]()
Dank je welDat is een smaakvolle kleurencombinatie, erg fraai![]()
Wij zijn Lexus liefhebbers!ja hoor. Het is een witte Forester 2.0 premium uit 2017 en heeft 92.000 km gelopen
Bekijk bijlage 183292
Top! Daar zit lane change assist bij, ben benieuwd of je dat gaat gebruiken. Ik vind het zelf een aparte functie, het gebruiken is ingewikkelder dan het niet gebruiken en zelf je stuur te gebruiken.We hebben voor de Luxury Line met Advanced Safety Pack gekozen
Je maakt het alleen maar spannender! We hebben een proefrit van ongeveer 250 km gemaakt. Ik heb wel de lane centering functie gebruikt. Vond het aanzienlijk fijner dat die we in de Forester hebben. Dus misschien….. Maar ik ben ook graag zelf de baas. Ga het zeker proberenTop! Daar zit lane change assist bij, ben benieuwd of je dat gaat gebruiken. Ik vind het zelf een aparte functie, het gebruiken is ingewikkelder dan het niet gebruiken en zelf je stuur te gebruiken.