Even voorstellen

thijsr

Hoort erbij
29 aug 2011
34
0
0
Hallo!

Graag wil ik mijzelf even voorstellen. Ik ben 29 jaar en werkzaam als sales manager voor een internationale hotelketen. Eindelijk mag ik een nieuwe leaseauto uitzoeken! Mijn keuze is gevallen op de Lexus ct200h. Hiervoor heb ik gereden in een Volvo v40, BMW 118i en Peugot 207. Nogal uiteenlopende modellen dus... (vaak had ik geen keus)

Deze week wil ik het ondertekende aanvraagformulier aan onze wagenparkbeheerder retourneren. Vanwege het beperkte leasebudget ben ik beperkt tot Black, standaarduitvoering + cruisecontrol, winterbanden en tomtomhouder inbouw. Hiermee zit ik precies aan de max. Hierdoor is er helaas geen ruimte voor de business line en navigatie. Ik twijfel nog over de kleur van de stoffen bekleding. Uit praktisch oogpunt denk ik aan zwart maar silk ivory vind ik sjieker. Dit is echter wel erg besmettelijk. Wat zijn jullie ervaringen? Kan iemand mij aub advies geven? Ik zal jullie tzt op de hoogte houden over de levertijd. Begin juli was dit nog 7 maanden. In september verwacht ik dat dit nog 5-6 mnd zal zijn. Ik hoop de Lexus dus eind februari 2012 te mogen ontvangen.

Groeten, Thijs
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
hoi thijs welkom op het forum! der zijn vast wel wat CT-rijders op het forum die je wat daarover kunnen vertellen!
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Thijs welkom op het forum.
Laten de eerste twee reacties nou net zonder advies zijn.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
welkom hier! :) en misschien kan je er een beshermlaag opzetten? die water en vuil afstotend is? PRobeer zoiets als voor alcantara leder?

of misshcien zelfs suede schoen spray tegen water.
 

thijsr

Hoort erbij
29 aug 2011
34
0
0
Dank voor jullie reacties! De bestelling is inmiddels gedaan bij Lexus Amsterdam door de leasemaatschappij!
Volgende week ontvang ik een bevestiging.

Mijn keuze is uiteindelijk op het beige 'silk ivory' stof/suede interieur icm zwart exterieur gevallen. De bekleding zal ik impregneren en verder af en toe schoon maken en vooral zuinig zijn.
Portable navigatie moet ik tzt bekijken. Dit zal Brodit proclip of houder worden of die nieuwe 'unit' van Lexus zelf met houder.
 

JWR

Actief
4 jul 2011
104
0
0
Hoi! Welkom!

Ik vind zelf de kleurcombinatie donker van buiten, licht van binnen prachtig. Alvast veel voorpret!

Groet,

Jaap-Willem