Even voorstellen

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
Hallo dan allemaal.
ik ben nieuw en kom me even voorstellen

ik heb vorige week zojuist mijn barrel van een ml 400 cdi ingeruild op een lexus LS 430 president uit 2001
kleur is zilvegrijs met 147.000 op de klok dealer onderhouden en alles erop en eraan. wat rijd dat heerlijk..!!!

mijn schoonvader heeft een LS 460 .. wat een auto , en zodoende ook ik met het lexus virus besmet geraakt.
dus vandaar mijn ls 430 president :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom in het Lexus compound, waar wij geisoleerd worden van de rest van de wereld i.v.m. het overdragen van het virus :)

Het blijkt dat LS en IS rijders over het algemeen het meest actief zijn. Veel succes met de aanwinst!
 

tuut

Actief
1 mei 2010
115
3
0
Mooie auto hoor, na een half uur Lexus rijden ben je verkocht voor de rest van je leven.

1 nadeel er schijnen mensen te zijn die niet weten wat een Lexus is. Laatst dacht iemand dat het zoiets is als het merk Lada. Ik noem dat vloeken ;-)
 

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
danku danku,

ik ben het met je eens dat voor leeken,, lexus een beetje ondergewaardeerd is.. maar als je er mee gereden hebt.. dan praat je wel anders.
 

Iggy

Actief
1 jun 2009
121
0
0
Welkom! Ennu, woar blieven die fotooz?

tuut zei:
Mooie auto hoor, na een half uur Lexus rijden ben je verkocht voor de rest van je leven.

1 nadeel er schijnen mensen te zijn die niet weten wat een Lexus is. Laatst dacht iemand dat het zoiets is als het merk Lada. Ik noem dat vloeken ;-)
Mijn LS430 is 'n keer aangezien voor 'n Mercedes. Ik werd kwaad. :evil:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Zeggen ze ook altijd tegen mij, 'lijkt wel op een mercedes he?' zeg ik altijd; 'Alleen dan veel beter' :wink:
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
bij jou komt dat vast door de velgen..

ik krijg alleen maar de opmerking: 'sjeesus wat een boot!' maar hij rijdt wel lekker..


oja.. Hoi!