Even voorstellen

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Hallo,


Ik heet Nathanael ben 20 jaar en heb sinds april een GS300 uit 2001 gekocht met een km stand van 80.000 mijl (inmiddels 110.000)
jah het is een rechts gestuurde GS300.

Ik heb hiervoor Chrysler gereden (Sebring) maar omdat ik vaak lange afstanden en meestal met hogere snelheid rij,
en de Sebring daar niet tegen kan heb ik deze na heel veel reparaties aan de kant gezet.
en ging ik opzoek naar een andere auto ik had een paar eisen.

-Kwaliteit moet uitstekend zijn
-Rijcomfort moet goed zijn en vooral stil
-Moet van lederen bekleding zijn voorzien
-min 200 pk hebben
-tegen hoge snelheden kunnen
-veilig zijn
-Elegant uiterlijk, maar niet zo van hier ben ik
-niet van Duits ontwerp

Enige mogelijkheid = Lexus
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi en welkom. Goede keuze de GS300. Een mooie en degelijke auto.

Wel leuk dat jij bij de vereiste zegt dat hij niet van Duits ontwerp mag zijn :)

Heel veel plezier met de auto!
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Welkom! zit je veel in Groot Brittanni? dan vanwege het rechtsgestuurde :?:

Ik kocht mijn Lexus ook toen ik 20 was, en hij is veel ouder dan de jouwe. Ik rijd nu al weer twee jaar met bijna geen onderhoudskosten. Het word wel tijd voor een grote beurt trouwens. Ik heb maar ??n echte noodreparatie moeten uitvoeren, en dat was omdat de luchtvering ermee op hield na 16 jaar. Dus het betrouwbare van een Lexus en de lagere omkosten dan vergelijkbare vind ik de grootste luxe :!:

Veel plezier met de GS. Heb er ook wel eens mee gereden, het zijn fijne auto's :)
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Ik kom niet zo vaak in Engeland, maar een rechtsgestuurde auto is in Ned gewoon veel goedkoper.
Ik wilde graag 1 met zo min mogelijk km?s en dan kost een GS300 in Ned al snel 7 tot 12,000 euro
Ik heb mijne met zeer zeer lichte lakschade en rechts stuur voor een lachertje, en redelijk weinig km?s.

En ik vond het opzich wel leuk om aan de andere kant te zitten.

Foto?s komen spoedig, ik ben momenteel bezig om een aantal krassen te verwijderen.
Maar wel op prof. manier, dus opnieuw spuiten waar nodig.

Btw ik woon in groningen, zijn er nog meer merkgenoten in de prov.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik woon in Noord Holland, maar zwerf ook regelmatig in Friesland rond

Alleen op N-wegen lijkt het me zeer lastig met inhalen :roll: . Ik heb hier ook een rechtsgestuurde Lexus staan, maar het is niks voor mij, heel vreemd.... Vandaar dat je hem voor minder heb, hahahaha :lol:
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Kijk zo komen dr steeds meer 2GS in NL met leuke goodies. Doe maar heel snel wat foto's posten en anders maak je een Project Topic aan en laat je daar je Before en After foto's zien.
 

JimboGS

Nieuw hier
28 jul 2009
12
0
0
Ik woon ook in Groningen. Beginnen de GS-en hier langzaam de meerderheid te krijgen? LOL
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Hey,


Foto?s komen eraan.

Hoe moet ik eigenlijk de foto?s invoegen ??

Ik ga helemaal niks aan de auto veranderen met betrekking tot tuning!!
Ik wil wel graag een navi breedbeeld en een houten P-R-N-D-L hendel.
Misschien nieuwe 18" velgen van lexus (alleen origineel).

En natuurlijk van 2jz-ge naar 2jz-gte motor.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Hoi Nathanael, foto's plaats je door ze eerst te uploaden naar bijv photobucket.
Als je deze eenmaal hebt geupload, dan kun je de "IMG" tag copieren en deze hier te plakken in je bericht...
<-- Zo ziet de IMG tag eruit... als je nog vragen hebt dan lees ik het wel!
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Ok, Bedankt.
En nu dan wat foto's


DSCN0360.JPG

DSCN0362.JPG


De linker was mijn vorige auto (Chrysler sebring 2.0 maar 150 pk :lol: )
DSCN0368.JPG

DSCN0369.JPG

DSCN0370.JPG


Vergeleken met deze auto is de GS Serie best wel een ouwe mensen wagen.
 

Leon

Hoort erbij
2 aug 2010
65
0
0
Haha, dat zegt ook iedereen over mij en mn IS ja ;) Ze zijn gewoon jaloers :p
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Mooi hoor! Zal kijken of ik je af en toe op de weg spot! En een IS een ouwe mensen auto? echt niet! een GS in tegendeel... :lol: Maar in stock trim dan lijkt het wel zo, maar een beetje getuned dan is die wel erg vet!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
zag ik jouw gister op de sondplein en daarna bij de macro aan het gummen? :twisted:
 

Leon

Hoort erbij
2 aug 2010
65
0
0
mlcoolj zei:
Mooi hoor! Zal kijken of ik je af en toe op de weg spot! En een IS een ouwe mensen auto? echt niet! een GS in tegendeel... :lol: Maar in stock trim dan lijkt het wel zo, maar een beetje getuned dan is die wel erg vet!

Ja ik zeg ook altijd tegen ze 'je spoort niet!' ;) Zoals ik al zei, jaloers :p
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
mlcoolj zei:
zag ik jouw gister op de sondplein en daarna bij de macro aan het gummen? :twisted:

Dat kan heel goed, ik was er ook , alleen reed mijn broertje achter de macro.
Rijden nouja zoiets als.

Ik kom er wel vaker moet je de volgende keer ff gedag zeggen.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
haha grappig! je broertje kwam volgens mij ook van de mac af met een dienblad op de sontplein of niet! :lol: Toen ik de auto zag stond ie alleen en bij de macro was ik niet dichterbij gekomen met al dat rook :lol: Volgens mij moet je nu nieuwe banden of niet... en ik was er niet met de 6 dus je had me ook niet kunnen spotten... maar als het mooi weer is dan zal ik er komende zaterdag er wel weer zijn... als ik je weer zie dan groet ik wel! :wink: