Even voorstellen

baizimos

Nieuw hier
5 dec 2010
7
0
0
Hallo lexus rijders

Ik ben Bas Bais en ben bezig met een kitcar.

Nou zullen jullie je wel afvragen waarom komt deze beste man dan bij het lexus forum ?

Dat zal ik jullie vertellen.

Momenteel ben ik bezig met een Fisher Fury, een achterwiel aangedreven open sportwagen met polyester opbouw.
Hier heb ik een lexus (altezza) rs200 motor voor geimporteerd vanuit japan.
Hier heb ik nog wat onderdelen van over en wellicht kan een is200 eigenaar hier in nederland zijn IS mee upgraden.


Vriendelijke groet,

Bas Bais
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
ten eerste welkom hier , ten tweede gooi mar in de groep wat je in de aanbieding hebt we zijn wel met een paar is 200 rijders hier dus mischien kan je wat kwijt , mischien met wat foto's erbij ofzo :rulez: :hi:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
hello & Welcome! Ben benieuwd naar die kitkar! Rijdt ie al? 3SGE erin, dat zal lekker klinken denk ik! Wat voor onderdelen heb je te koop? Heb je al een topic aangemaakt in de te koop section?
 

bas

Actief
15 jul 2010
190
0
0
hallo welkom op het forum
ik ben benieuwd wat je allemaal over hebt :hi:
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
ik ook wel maar je praat over een Altezza rs das een 3 SGE 4 cilinder 2 liter motor denk niet dat daar veel van past op onze 1f-ge , maar goed miskien heb hij leuke accesoires :rulez:
 

bas

Actief
15 jul 2010
190
0
0
nee van een altezza motor gaat niks passen (niet aan gedacht)
 

Bijlagen

  • Image2.jpg
    Image2.jpg
    85,1 KB · Weergaven: 30

baizimos

Nieuw hier
5 dec 2010
7
0
0
mlcoolj zei:
hello & Welcome! Ben benieuwd naar die kitkar! Rijdt ie al? 3SGE erin, dat zal lekker klinken denk ik! Wat voor onderdelen heb je te koop? Heb je al een topic aangemaakt in de te koop section?

Nee hij rijdt nog niet, zal nog wel even duren


Bedankt voor alle reactie's :biggrin:

Ik zal even een topic maken in de verkoop sectie

Groeten Bas
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
Joop zei:
ik ook wel maar je praat over een Altezza rs das een 3 SGE 4 cilinder 2 liter motor denk niet dat daar veel van past op onze 1 jz , maar goed miskien heb hij leuke accesoires :rulez:

ik neem aan dat je 1G motor bedoeld... 1JZ is een 2.5 ltr, 2JZ een 3.0 ltr en dan heb je nog het verschil tussen GE en GTE :winke: