Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hey jongens Het was gezellig. Ik heb trouwens nog even met Igor gesproken en hij gaf aan dat wij best de foto's mogen plaatsen. Dus wij hoeven niet te wachten tot de 19de.
Idd, die 200t wordt neergezet als het snellere broertje van de 300h. Als ik het goed onthouden heb, is de 200t leverbaar met vierwielaandrijving waarbij de achterwielen mee gaan doen zodra de voorwielen hun grip verliezen. En gekoppeld aan een conventionele automaat. Ik hoop dat ze die ook echt gaan voeren in Nederland.
Wanneer je 19 juli weer hersteld bent, kan je de NX op de SS Rotterdam gaan bekijken, zoals ik het begrepen heb uit de uitnodiging staat er ook een RC-F of zoiets.