- 18 jun 2022
- 144
- 70
- 28
Hallo mensen,
Laatst heb ik een topic gepaatst over ...transmissie olie verversen....aanrader...doen.
Dit liep een beetje uit de hand en mensen voelden zich beledigd en stoorden zich aan mij...dit was niet de bedoeling en ik wou zeker geen kwaad bloed zetten...nogmaals ik wil alleen mijn kennis delen..een beetje mijn achtergrond...ik heb over de jaren heen +-26 auto's gehad van fiat tot bmw's

ja sorry...daarnaast zoek ik alles uit wat ik wil weten over deze auto's,.. zucht dat kost veel tijd...dit resulteert wel in dat ik veel van de auto's afweet..nu mag ik daar ook een lexus bij zetten..het meeste wat mij opvalt aan deze auto is dat deze na zo'n 12000km nog super schone olie heeft twn opzichte van mijn andere auto's...ook hier heb ik mij weer verdiept in de auto..en kom tot de conclusie ook de olie van de transmissie moet gewoon een keer ververst...dit is puur voor onderhoud en niet dat de bak stuk loopt maar dat hij mooi blijft schakelen en je er zo lang mogelijk plezier van hebt.ik zei ern auto van dit bedrag nieuw schakelt super maar het kan beter..en inderdaad het kon ook beter....maar nu het hakkelpunt..op dit forum zitten veel mensen met kennis en mooie auto's..van dit merk rijden er ook niet veel rond..dit heb ik natuurlijk uitgezocht..zucht...alweer, ja sorry zo ben ik..en dan denk ik van dat de mensen toch met de kennis die ze hebben weten dat olie overtijd de smerig verliest...en het is zonde om zo'n mooie auto slechter te laten schakelen terwijl dit niet hoeft..maar iedereen zijn mening en zoveel mensen...jullie auto is niet de mijne en het was niet de bedoeling om mijn mening op te dringen...daarom nogmaals SORRY TEGEN IEDEREEN...en onthoud take care of your car and he will take care of you...ik doe alles met alleen de beste bedoelingen 

Laatst heb ik een topic gepaatst over ...transmissie olie verversen....aanrader...doen.
Dit liep een beetje uit de hand en mensen voelden zich beledigd en stoorden zich aan mij...dit was niet de bedoeling en ik wou zeker geen kwaad bloed zetten...nogmaals ik wil alleen mijn kennis delen..een beetje mijn achtergrond...ik heb over de jaren heen +-26 auto's gehad van fiat tot bmw's