F sport (Sway bar)

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
wahahaha... Alan je bent meerdere malen gebeten door de mod bug! Goed bezig man! Krijg steeds meer zin om een keer bij je langs te komen als je auto klaar is!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Haha,

MAar goed ik denk dat mijn uitlaat eerder binnen is dan de sway bars, maar ik heb de sway bars ook besteld omdat mensen er echt heel erg tevreden over zijn. Het is een simpel en 'relatief goedkoop', maar wel met veel resultaat.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hallo mensen,

JDM Autoparts zou nog een set gebruikte Fsport Sway bar kunnen regelen voor 300 euro, dus mocht er iemand geinteresseerd zijn, dan kan die mij laten weten of via John ( JDM autoparts)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Arjan,

Alleen de voorkant zit eronder, want de achterkant past niet op de europese auto's. Maar de mensen hebben het opgelost door een ISF achter sway bar op te zetten, dus ik heb gisteren 1 bij de dealer besteld: 140 euro bar + 2x 15 euro bushings. Monteren is in 15 min, dus ik denk dat het 25 euro kost. Voor onder de 200 euro kan je het laten monteren.

Ik zou dus iedereen aanraden om de achterkant te doen, want deze is relatief goedkoop en toch wel aardig verschil met origineel, daarbij moet ik zeggen dat de voorkant minder doet, maar wel merkbaar.

Nu ik alleen de voorkant heb gedaan, voelt de voorkant scherp en stabiel maar de achterkant is nu nog zweveriger.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik ben wel proefkonijn met veel parts hier :p zucht.. maar goed ik denk wel dat ik hem wegkrijg, maar even egduld hebben dan maar :)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Vandaag weer proefkonijn van een ISF sway bar en wat blijkt die past niet!!!!

dus de JUN TW sway bar is de enige die gaat passen... dus besteld :D