Fast and the furious

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Gister naar de nieuwe Fast and the Furious geweest. Het is een leuke film maar niet meer zoals vroegah...
Weinig auto en veel verhaal. Daar ging ik eigenlijk niet voor maar goed, was wel een leuke film.

Op het einde is er een klein rolletje weggelegd voor de LFA, hij is nog geen 2 minuten in beeld maar een geluid uit dat ding..... :rulez:


Al meer mensen naar deze film geweest?




gr koen
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
al gezien thuis :p wel leuk dat han ook weer meedoet terwijl hij was overleden in tokio drift
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
kwp zei:
Gister naar de nieuwe Fast and the Furious geweest. Het is een leuke film maar niet meer zoals vroegah...
Weinig auto en veel verhaal. Daar ging ik eigenlijk niet voor maar goed, was wel een leuke film.

Op het einde is er een klein rolletje weggelegd voor de LFA, hij is nog geen 2 minuten in beeld maar een geluid uit dat ding..... :rulez:


Al meer mensen naar deze film geweest?




gr koen


Er schijnt nog een vervolg te komen, hopen dat de LFA de spoiler was!

@Han: deze film zit tijdstechnisch voor de Tokio drift volgens mij. Meen zoiets gelezen te hebben.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ja klopt ja, beetje raar gedaan. Ik had op tv zo`n preview gezien waar ze ook in zeiden dat dit in principe deel 2 was omdat Vin in de andere niet heeft gespeeld.






gr. koen
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
HAhahha ik vind het eigenlijk maar een B film, hoewel ik vroeger toch wel heel erg tof vond hoor, daar niet van :p

Maar het is altijd leuk om weer wat auto's in actie te zien, maar daar blijft het dan wel een beetje bij.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
ja zoiets had ik ook maar als je er voor naar de bios gaat is jammer van het geld, wel apart dan dat de lfa 6 jaar gelee dan al bestond he daarom dat het zo vreemd was :rulez:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
haha ja. Eerst the Fast & Furious, toen 2 fast 2 Furious, daarna Fast & furious four . nu dan Fast Five, en dan pas Tokyo drift. Maar als het goed is komt er dus weer iets tussen Fast Five en Tokyo Drift.

Maar inderdaad, de auto's in tokyo drift zijn dan wel een beetje oud als ze nu met een LFA rondcrossen in Fast Five.

Heb hem gister in de bioscoop gezien. zaal zat helemaal vol (+500 man)
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Ik ben in NY naar het premi?re weekend van Fast Five geweest. Ik vond het een super film. Een mix tussen oceans eleven en fast and the furious.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Joop zei:
ja zoiets had ik ook maar als je er voor naar de bios gaat is jammer van het geld, wel apart dan dat de lfa 6 jaar gelee dan al bestond he daarom dat het zo vreemd was :rulez:


Hij bestond wel maar was er nog niet, lekker cryptisch he Joop? :D :D
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
heheh ja egwel leuke naamsverandering trouwens hoe dat zo dan ineens :rulez:
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
Maistah zei:
Juist wat twcoolen zegt. Veel weg van oceans 11...

ik zei ook zaterdag precies hetzelfde!
ik vond het wel gaaf weer om zo'n film te zien! maar the F & F deel 1 en tokyo drift stonden de auto's echt centraal in de film en bij deze valt dat toch weer wat meer op de achtergrond!
ja oke op een gegeven moment ben je erover uitgefilmt alleen maar auto's maar dan moeten ze gewoon effe harder nadenken en met een film komen waarin de auto's echt weer centraal staan in de film!
 

ROY

Hoort erbij
16 mei 2011
44
0
6
de 1e dag i in de bioscoop kwam zat ik er gelijk met mijn zoon samen om te kijken.
maar ook ik vind minder auto,s meer verhaal tja sorry ik heb de lfa niet gezien.
maar als i op dvd komt ga ik hem zekers kopen want ik heb alle delen op dvd
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Hey,

Heb de film ook gzien vorige week en vond hem wel goed. Op het einde van de film rijd een van die gasten in een blauwe LF-A. Hij trapt ook ff goed het gas in en dan gaan de haartjes op je armen gelijk overeind staan :D

Ze hebben deze x minder auto's maar wel orginele auto's en niet allemaal vol gehangen met grote spoilers en zooi, ik vind dat persoonlijk wel mooier. Er rijden wel wat snelle jongens in mee. :rulez:

Gr Ro
 

relexus

Hoort erbij
4 okt 2010
76
0
0
Heb hem gezien in Ede, ik vond de film op zich super, alleen wordt het onrealistisch als ze met de kluis aan de slag gaan, doet afbreuk aan de film eigenlijk. De auto's die erin spelen zijn wel supergaaf, ze mochten alleen wel meer op de voorgrond treden maar goed, geweldig dat de lfa er ook ff in rijd.