Feuer_orange lexus is200.

Heel gaaf! :D

Btw, ik zie dat je ook knippers in je bumper hebt. Zijn die functioneel of reflector?
 
http://link.marktplaats.nl/673677536

De auto staat te koop.

Reden van verkoop, wil zelf iets met meer vermogen, is350 of een beemer.

Misschien een leuk project voor iemand hier op het forum?

Reacties niet op dit topic, alleen via pm of via marktplaats gezien het niet de marketplace pagina is.
(plaatsing link is overlegd met moderator)
 
jammer, erg leuk ding. Succes met de verkoop.
En nogmaals mocht je het carbon ooit los weg doen hoor ik het graag.
evt met inruil van originele motorkap en kofferklep.
 
Update,

Gezien ik hem niet echt schijn te kunnen verkopen voor wat ik wil, ga ik er misschien toch mee verder.
De kleur is te gewaagd voor de meeste mensen, dus zien dan toch van dit beestje af.

Zijn er mensen hier op het forum die kunnen zeggen wat een complete swap naar een 1jzgte kost incl. de motor zelf?
Heb zelf geen ervaring mee dus zoek iemand of een bedrijf met wat goede referenties die het project uit handen neemt en turn key terug geeft :)

Dan zou die toch iets specialer worden.

Kom maar met een schatting waar ik kwa kosten aan zou mogen denken.

gr. Jo?l
 
Hou rekening met 3-4k incl blok en inbouw. Weet niet of dat afstelling bij zit (stand alone).
 
ja idd... meer richting wat j2jedi zegt, de blokken zijn ook best gewild. Groundspeed doet dit soort swaps voor je. Wat ze ervoor vragen weet ik niet.. zul je met ze moeten bellen. Ze hebben de swap van Burial hierboven aan de pagina ook gedaan...
 
Wil niemand uit de droom helpen hier maar 3-4k ben je al kwijt als je het zelf doet.
Heb me er zelf ook lelijk op verkeken :eek:

Ik heb van groundspeed toen der tijd een prijs indicatie gekregen voor een 2jz vvti (iets duurder blok)
Voor rond de 7-8000 euro afhankelijk van onderdelen evt beurt en werkende airco.
Suprasport gaf me toen een indicatie van 7700 euro, ook daar afhankelijk van je wensen en eisen.

Ben zelf nog 'bezig' met mijn 1jz vvti swap en de teller loopt aardig op qua kosten.
Ben zelf technisch maar ook niet de meest ervaren sleutelaar.
Heb alles al staan maar ga het ook alsnog laten inbouwen. Komt echt veel meer bij kijken als ik dacht.

Om je een idee te geven:

1jzgte (non vvti) 2200 euro
R154 bak 400 euro
1jz bellhousing 300 euro
koppelingset 500 euro
Vliegwiel 300 euro
Intercooler 200 euro
motorsteunen 200 euro

Zit je al over de 4k en moet je nog kleine onderdelen en onderhoud doen.
Denk luchtfilter, radiatorslangen, distri riem, multiriem, waterpomp, olie.
Dan moet alles nog worden ingebouwd en pas gemaakt zoals downpipe/uitlaat, intercooler piping en cardan as.

Kijk eens naar een Altezza frontclip, is stukken goedkoper en makkelijk (of goedkoper) met inbouw.

Vraag eens prijzen op bij Ad van Groundspeed.
Of als geld minder belangrijk is bij Arnoud van Suprasport.

Nogmaals, ik wil niemand ontmoedigen maar weet waar je aan begint.
Mocht je nog vragen hebben, part lijsten, info of links.
Laat maar horen!
 
Zo dat is een flinke lijst. Maar die Altezza swap scheelt alleen de intercooler en bak want voor de rest moet ik alles gebeuren. Dan moet je ook de ecu overzetten, kabelboom aanpassen, motorsteunen, uitlaat accu en waarschijnlijk ook de rembekrachtiging (links gestuurd)... om maar wat te noemen.

Maar misschien is de man wel erg handig, dan scheelt dat toch een hoop ;)
 
Handig is een ruim begrip he:)

Nee ik ben wel op zoek naar een bedrijf die het turn key oplevert.
Bedankt voor jullie reactie's ik heb iets om mee te beginnen.
 
Ik heb mijn swap idd gedaan bij groundspeed.
Goeie service, en zeker niet te beroerd om tehelpen.
Heb er inmiddels al 3 swaps vandaan.
Als ik er ooit nog 1 doe ga ik zeker weer daar heen.
Betreft de prijs kan je beter even bellen.