ff voorstellen . 2gs300

2GsDonny

Nieuw hier
17 okt 2012
11
0
0
Hallo , wou me even voorstellen .
ik Ben Donny Kom uit oldenzaal ( Overijssel ) ben 21 jaar oud .
ben zins kort in het bezit van een zilvergrijze gs300 na een lange periode vw te hebben gereden .
Ben verlieft geworden op de lexus is200 en stapel op de gs300 .

De Gs300 is afkomstig uit het bouwjaar : 1999 met de 2jz-ge vvti .
Auto heeft een paar bekende problemen . zoals : Vervaagd lcd scherm pioneer radio ( Zoek nog nieuw vervangings lcd scherm )Bovenste fusee stukken hebben speling ( nieuwe zijn al onderweg ) Achterste draagarm bussen versleten ( Zijn onderweg in poly bussen ) en dan maar gelijk poly stabilisator rubbers besteld met poly rack & pinion bushings . de rest van de kogels zag er nog goed uit en gedeeltelijk was alles al vervangen .
Voorste schokbrekers lek ( Komt een schroefset onder met camberplaten . weet alleen nog niet welk merk )
De auto heeft ook nog een klein beetje schade . dat maar gelijk van het zomer strak laten maken .
voor de rest houd ik het nog even voor mezelf omdat ik hier nog moet over nadenken/keuzes maken .

De auto heeft nu 128dkm gelopen met nap en alle onderhoudsboeken erbij en zelfs nog de lexus in concert cd's
Er word dan ook het een en ander in verloop van het jaar aan de Gs300 gedaan . en hoop hem aankomende zomer klaar te kunnen hebben en een paar meetings van hier af te kunnen afleggen .


Ik hoop hierbij jullie voldoende te hebben geinformeerd .
en er zal zeker nog een project topic geopend worden hierover zodra de alle eerste modificaties er aan zullen komen .

Mvg Donny .
Bij deze de foto's in het donker zal betere maken met meer licht (de schemerige vlekken is dat de dauw op de auto is geslagen )

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum, veel plezier met je GS, en uhh ben benieuwd hoe de GS eruit ziet. :D
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Welkom Donny! Klinkt goed allemaa! ik ben benieuwd naar het eindresultaat! En natuurlijk... foto's van hoe die nu is.. :)
 

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
Welkom Donny :hi: proficiat met je GS300, brutale vraag de kosten die je moet maken + aanschaf auto is hij dat wel waard?
Begrijp me goed ik kraak het niet af maar gewoon nieuwsgierig, kon je b.v. voor dat bedrag niet iets anders vinden die in orde was?
Nogmaals proficiat en natuurlijk :photo: als hij klaar is.
 

2GsDonny

Nieuw hier
17 okt 2012
11
0
0
Hey Kopske , Auto rijden kost nu eenmaal geld . maar als je de auto voor een goede prijs kan kopen . en je de wegen weet te bewandelen is er tog geen probleem . en ik ben niet iemand die naar de dealer gaat als ik alles zelf kan behalve plaatwerken en spuiten niet .

En Ebay/Google zijn je vrienden :D

mvg Donny
 

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Hallo Donny, ik had ook en een warm onthaal op het forum, dus wens jou ook veel plezier hier op het forum, en met je Lexus GS 300.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
weer 1 uit de buurt mooi hoor heheheh veel plezier met hobby boppen aan je lex en veel plzier hier op 't forum :hi:
 

2GsDonny

Nieuw hier
17 okt 2012
11
0
0
Thx mensen voor het warme onthaal =)
Ben zeer te spreken over de rijeigenschappen van de lexus alleen is het verbruik wat minder maarja .
voor wat hoort wat . wie mooi wil zijn moet pijn lijden wie laag wil zijn moet omrijden .

Gr !