ff voorstellen

rabin

Hoort erbij
15 aug 2015
30
1
0
beste mede lexus leden,ik zal me ff voorstellen:ik ben Rabin en heb nou sinds een jaar of 2 een handgeschakelde is200 executive.
ik ben nieuw hier op de site en en nog niet helemaal wegwijs.
over een tijdje wil ik gaan voor de is250(droomauto),en nu wil ik aan jullie vragen wat de''kwalen/mankementen'' zijn van de is250.
nu zal het vast wel ergens op de site te vinden zijn,maar wat ik net al zei;ben nog een noob op de site.
kunnen jullie mij misschien helpen met het opsommen van de issues van de is250(waar op te letten qua bj etc etc?)
mvvg,rabin
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
welkom Rabin

helaas heb ik geen ervaringen met de IS250 maar vele hier wel , succes :thumbsup:
 

rabin

Hoort erbij
15 aug 2015
30
1
0
Dank jullie wel voor de warme welkom,ik hoop nog reacties te ontvangen mbt tot mijn vraag....
 

rabin

Hoort erbij
15 aug 2015
30
1
0
Hallo alor,ik heb buiten de waterpomp verhaal,verhalen gehoord van kennissen die wel es last hadden van storingen ed zoals lmm gasklep ecu etc etc.mij is geadviseerd om een is250 te kijken vanaf bj 2009 en hoger.nou heb ik zelf een is200 exe van bj 99 en daar heb ik buiten 1 bobine om en nog een paar,niet noemenswaardige dingen(afkloppen),geen verdere problemen mee gehad.toyota/lexus blijft in mijn ogen gewoon de beste.ben gewoon benieuwd naar de ervaringen van degene die wel al in het bezit zijn van die prachtige is250.ik ga trouwens voor de automaat,zo een bolide moet je naar mijn mening niet handgeschakeld rijden.heb nu overigens wel een schakelbak,maar daar verder geen klachten over.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
De problemen bij de IS zijn echt v.w.b. de IS220d. De IS250 is een goede auto, kent amper issues en mits goed onderhouden een hele betrouwbare auto. Grootste problemen zijn verholpen in recalls. Check of die zijn uitgevoerd.
 

rabin

Hoort erbij
15 aug 2015
30
1
0
dat is waar wat je zegd alor.hube,over de diesels hoor en lees ik wel dat die problemen geven,maar daar heb ik me nie op gefocused.maar wat je zegt:de grootste problemen....;wat mogen die zijn (geweest) dan?dan weet ik waar ik op moet letten bij aanschaf.bvd