FF voorstellen.

Antwan

Hoort erbij
20 dec 2015
73
3
8
Beste forumleden,
Ik ben Antwan en sinds kort bezit ik een lexus is250 executive 2006. Wat een feest om in te rijden! Ik kom uit een VAG Tdi met 180 pk 400nm was bang dat ik de trekkracht zou gaan missen maar dat is dus niet zo daar de automatische versnellingsbak van de lexus dit zelf goed regelt kom ik voor mijn gevoel niets tekort. Reden van aankoop is eerlijk gezegd VAG ellende ik was er klaar mee. Na veel lezen hier op het forum de knoop doorgehakt. Heb nu wat kilometers achter de rug en op de krakende remmen na kan ik niets vreemds ontdekken. Ben wel lang aan het klungelen geweest met de stoel om de juiste zit te vinden maar uiteindelijk gelukt. Het Mark Levinson audio is werkelijk geweldig echter zodra ik mijn bluetooth adapter op stroom zet dan heb ik motorgeluid door de speakers. Had ik in mijn vorige auto geen last van. Gelukkig doet deze het ook met batterij. Al met al blij met mijn aankoop.
Groet Antwan.
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Dan hebben ze het signaal kabel langs de + gelegd. datzelfde heb je ook als je de AUX en 12V tegelijk gebruikt
 

Antwan

Hoort erbij
20 dec 2015
73
3
8
Dan hebben ze het signaal kabel langs de + gelegd. datzelfde heb je ook als je de AUX en 12V tegelijk gebruikt
Het is precies zoals jij het zegt AUX en 12V tegelijk? Omdat ik geen USB ingang heb gebruik ik de AUX maar moet je wel stroom van 12V pakken. Niets aan te doen denk ik?
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Me maatje van Vos carsound is opzoek naar een oplossing, Evt een ontstorings filter ertussen of iets dergelijks
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Dergelijke ruis kun je moeilijk eruit krijgen.
Ik verwacht niet dat een simpele ontstoringsfilter/ruisonderdrukker het zal verhelpen, wellicht een klein beetje...
Denk aan een grounding kitje, kabel isolatie, ferriet blokjes toevoegen aan de bekabeling. Eventueel nog een "stroomfilter" of een omvormer.

Denk eraan, een ruisonderdrukker zorgt wel voor kwaliteitsverlies.
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Snap ook ergens niet waarom lexus in vredes naam signaal naast 12v gaat leggen. Leuk weggewerkt maar in de meeste gevallen dat je het beide gebruikt totaal nutteloos met het storings signaal
 

Antwan

Hoort erbij
20 dec 2015
73
3
8
Me maatje van Vos carsound is opzoek naar een oplossing, Evt een ontstorings filter ertussen of iets dergelijks

20s7oua.png


Ik gebruik de Oehlbach BTX 1000 werkt prima zonder stroom. Dus geen ruis of andere motorgeluiden. Maar goed je moet deze na 10/12 uur weer opladen.

Groet Antwan