FF voorstellen

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Rinesh

Nieuw hier
3 jul 2024
4
5
3
Hallo leden,

Als RX450h eigenaar stel ik me graag even voor. Kom uit de regio Nijmegen. Hoop hier nog wat interessante feitjes te weten te komen....
Dit is mijn 2e RX450H. Heb eerst 1 uit 2009 gehad en nu eentje uit 2012.Betreft een president uitvoering met luchtvering, adaptive cruise en zelf stuurwielverwarming wat je niet vaak tegen komt.
Luchtvering heeft wel wat aandacht nodig, want over onevenheden hoor je een knokkend geluidje. Doet natuurlijk afbreuk op de rest van de auto... Hoop hierover een stukje wijzer te worden op de forum. Eigenlijk heb ik de auto met garantie gekocht, alleen vindt de verkopende partij dit meer een 'eigenschap' van het product ipv een defect. Hopelijk wordt ik hier wat wijzer over eventueel reparatie/vervanging....
 

Bijlagen

  • IMG20240626183413.jpg
    IMG20240626183413.jpg
    4,1 MB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:

Speedy J

Actief
27 mrt 2012
205
178
43
Welkom Rinesh op dit fijne forum (vind ik althans :trollface:).

Als het je lukt zou wat fotomateriaal en/of achtergrondinfo van je RX welkom zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rinesh

Adje

Nieuw hier
25 apr 2024
19
20
3
Leuke auto, bijzondere kleur. Die zie je niet zo vaak. Welkom en veel plezier met deze RX!
 

snoek1

Hoort erbij
21 nov 2015
94
35
18
Welkom en inderdaad een aparte kleur. De regio Nijmegen wordt weer een stukje mooier met deze auto. Ik hoop je gauw te spotten in mijn buurt.
 

Bobusa

Actief
12 okt 2008
351
214
43
Dat bijgeluid is niet normaal en hoort onder garantie gerepareerd te worden. Is bij mijn LS 3 jaar geleden ook gelukt bij Louwman Den Haag. Heb je 'm bij een Lexus dealer gekocht? Dan nog heb je Bovag garantie neem ik aan? Bij de Lexus luchtvering is dat een bekend probleem bij bepaalde series en jouw RX valt in dat tijdperk toen die problemen er waren. Er is een TSB (Toyota Service Buliten) voor. Als het tenminste de luchtschokbreker zijn. Kunnen ook de draagarmen zijn. Maar sowieso onder garantie laten oplossen!