ff voorstellen

Ahh :D , weer een geregistreerde Lexus-besmetting.
Welkom hier en geniet van je fijne IS.

Welkom! Ben op dezelfde manier begonnen, eerst een IS300h en na bijna 3 jaar de overstap gemaakt naar een NX300h, en met garantie de volgende ook weer Lexus 😉

Geniet ervan!

Welkom, hier het Lexus virus bijna 15 jaar in bezit, of eigenlijk iets langer (AutoRAI 1999?) waar ik voor het eerst de IS200 zag.
Ik ben benieuwd naar je frisse, onbevlekte opinie van de IS300h; m'n 25 jaar oude IS200 gaat binnenkort vervangen worden voor een IS300h waarschijnlijk

Welkom, hier het Lexus virus bijna 15 jaar in bezit, of eigenlijk iets langer (AutoRAI 1999?) waar ik voor het eerst de IS200 zag.
Ik ben benieuwd naar je frisse, onbevlekte opinie van de IS300h; m'n 25 jaar oude IS200 gaat binnenkort vervangen worden voor een IS300h waarschijnlijk
Het enige wat je gaat missen is de 6-cylinder, daar heb ik ook last van, Mijn gs300h f-sport is zeker een zeer fijne wagen maar de 6 in het vooronder, dito geluid, mis ik toch wel. Er staan af en toe wel gs450h's op het net maar ik droom maar mooi verder, ben verder zeer tevreden.

Is dit iets?

Vond ik op mijn zoektocht voor de GS.
Is exclusief montage, helaas.
Heb je nog gekeken naar de foto's op hun site van de montage op een gs450h bouwjaar vanaf 2012 ? Ziet er echt niet uit, gewoon gehakt in de diffuser om het maar gemonteerd te krijgen. doodzonde, dan maar een starlet erbij voor de ritjes met ahw.

Heb je nog gekeken naar de foto's op hun site van de montage op een gs450h bouwjaar vanaf 2012 ? Ziet er echt niet uit, gewoon gehakt in de diffuser om het maar gemonteerd te krijgen. doodzonde, dan maar een starlet erbij voor de ritjes met ahw.
Dan zou ik het elders laten monteren.
Het moet wel even netjes.
PS. Kan het beruchte plaatje niet vinden op de site.
Heb je een link?

Geweldig, veel mooie kilometers gewenst. Heb je ook foto's? Altijd leuk om te bewonderen.

Aha!
Had een andere trekhaak gecheckt.

Tha, dat type trekhaak past duidelijk niet onder een GS.
Vandaar even de flex in de diffuser.....