fifteen minutes of fame

AlexanderC

Nieuw hier
23 mei 2018
14
25
13
Hallo Allemaal,

Ik heb sinds twee jaar een account op dit forum maar ben tot nu inactief geweest.

Hoe ik er uit zie en waar ik van houd, kan je zien alhier:


https://www.autoweek.nl/autotests/artikel/lexus-gs-430-2002-382-249-km-klokje-rond/


Ik rijd nu bijna vier jaar in deze auto en na aanvankelijke aanloop problemen heb ik nu toch wel een hele fijne auto waar ik dagelijks mee rond rijd.
Let niet op mijn slippers in de video. In de comments vallen mensen daar massaal over maar het zijn gewoon teva's en dat zijn allround hele fijne schoenen waar ik al jaren mee auto rijd.
veel grip en veel gevoel. Dit gedrag heb ik nog georven van toen ik wat minder goede auto's reed waar bv de pedalen te dicht bij elkaar stonden. Of nog steeds rijdt. Er zijn veel auto's waar je snel op het verkeerde pedaal zit te drukken.

ik onderhoud deze lexus echt heel goed. Ik streef naar topconditie maar het moet natuurlijk niet te gek worden.
Omdat er altijd wel iets kapot gaat, ben ik altijd op zoek naar onderdelen. De beschikbaarheid en de prijzen daarvan zijn toch soms lastig en dat betekent een langere zoektocht.
ik heb voornamelijk slechte ervaringen met Ebay dus ik zoek vrolijk verder.

Hopelijk hebben jullie hier wat aan.
groet
van
Alexander
 

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
416
151
43
Er waren toch veel mensen die vergeten waren dat ze naar klokje rond keken en niet naar kleding/schoeisel filmpje
 
  • Leuk
Waarderingen: lexusluukie