Flitsermelding bij navigatie systeem

turbo

Nieuw hier
12 mrt 2015
24
1
0
Ik bezit sinds kort een is300h luxury line met ML en nu kwam ik er vorige week achter dat het systeem piepte bij het naderen van een flitspaal.
Nu is mijn vraag reageert hij ook op mobiele controle's.
Ik heb Wifi hotspot ingeschakeld via samsung s4 zodat als het goed gaat alle verkeersinfo gedownload kan worden.
Wel ben ik er achter gekomen dat na een tijdje de wifi hotspot functie uitschakeld op de telefoon en waarom weet ik niet.
 

turbo

Nieuw hier
12 mrt 2015
24
1
0
Maar weet niemand iets over het wel of niet melden van mobiele snelheidcontrole's als je de wifi verkeersinformatie gebruikt in de lexus premium navigatie
 

Karel Joukes

Nieuw hier
9 mrt 2016
4
0
0
Ik ben pas lid van dit forum, dus lees dit nu pas.
Er worden alleen vaste camera's gemeld.
Daarnaast komt de informatie niet binnen via WiFi hotspot maar dien je Bluetooth Tethering op je smartphone aan te zetten.
Bluetooth Tethering op je smartphone verzorgt de verbinding tussen het internet via het netwerk van je provider en de auto.
WiFi hotspot regelt dat anderen in je auto van jouw WiFi gebruik kunnen maken.
 
Laatst bewerkt:

Karel Joukes

Nieuw hier
9 mrt 2016
4
0
0
Als je de mobiele snelheidscontroles beschikbaar wil hebben, adviseer ik je Flitsmeister op je smartphone te installeren.
Als die actief is en je hebt een Bluetooth verbinding tussen je smartphone en je auto, hoor je de snelheids meldingen als het goed is ook over de autospeakers.
 

Han-s

Nieuw hier
16 nov 2017
1
0
0
Is het ook mogelijk om flistpaaldetectie uit te schakelen in het navigatiesysteem ? mijn dealer krijgt dit niet voor elkaar.
 

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Ik ben pas lid van dit forum, dus lees dit nu pas.
Er worden alleen vaste camera's gemeld.
Daarnaast komt de informatie niet binnen via WiFi hotspot maar dien je Bluetooth Tethering op je smartphone aan te zetten.
Bluetooth Tethering op je smartphone verzorgt de verbinding tussen het internet via het netwerk van je provider en de auto.
WiFi hotspot regelt dat anderen in je auto van jouw WiFi gebruik kunnen maken.

Informatie komt ook binnen via de wifi hotspot, misschien is die naam niet zo handig gekozen.
Ik krijg b.v. via connected services ook parkeer- en verkeersinformatie binnen, ook veranderen gekozen routes op het navigatie scherm enigszins. Er verschijnt een extra brede groene strook naast de verkeersluwe routes en op drukke routes verschijnen filemeldingen.
Panoramio werkt helaas niet meer i.v.m. geen ondersteunig meer door Google, maar Streetview werkt wel.
 

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Om hier nog even op terug te komen.
 

Bijlagen

  • photo6776.jpg
    photo6776.jpg
    221,6 KB · Weergaven: 47
  • photo6777.jpg
    photo6777.jpg
    178,2 KB · Weergaven: 58
  • photo6778.jpg
    photo6778.jpg
    111,2 KB · Weergaven: 55
  • photo6779.jpg
    photo6779.jpg
    128,9 KB · Weergaven: 56
  • photo6780.jpg
    photo6780.jpg
    100,6 KB · Weergaven: 53