flushen van je automaten bak is echt een aanrader.

jozef is200

Hoort erbij
8 feb 2014
32
0
0
beste IS lovers daar ben ik weer update van mijn automatenbak paar maanden geleden zat ik te denken om mijn bak olie te verversen waarom schakelde niet goed en bak olie was donker bruin niet goed dus heb het 3 keer handmatig gedaan ik merkte zeer zeker verschil met schaken maar niet 100% en alle vuile olie ga je er nooit uit krijgen en ook de aanslag binnen in de bak komt er ook niet uit dus dacht ik FLUSHEN vandaag ben ik naar een bedrijf gegaan die dat heel goed doet en je ook goed uit legt hij heeft het flush aparaat op aan gesloten en spoelen man man wat een vuile bak olie kwam uit er zeg wow echt alle vuile bak olie is er uit en hij heeft nieuwe bak olie in gezet longlife bak olie en op pijl gezet ben met de auto gaan rijden TOP hij schakel weer 100% soepel wat ben ik blij:D dus flushen helpt echt aanrader succes mensen:thumbsup:.
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
thanx, nou alleen nog een how to, waar de pluggen enzo te vinden zijn maar daarvoor moet ik eerst nog 20.DKM rijden (doe ik 2 jaar over)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Moet ik men olie ook vervangen? Zit er al 350+k km in.... supersoepel schakelen doet die ook al minder goed.....
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Jij hebt toch dealer onderhouden auto? Volgens onderhoudsinstructies zou dat steeds bij +/- 96k moeten gebeuren.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Waar zie je dat staan? Ik zie het nergens terug. En de bak is aardig goed gesealede hoe doen ze da d dus
 

jozef is200

Hoort erbij
8 feb 2014
32
0
0
zozo ik heb aardig wat gemist hahaha:) ALan heb jij een automaat bak en heb jij een pijl stok om je bak olie te pijlen zo ja check even de kleur van je bak olie het moet mooi rood zijn is het bruin of zwart en stinkt het eenorm dan moet je het echt vervangen en je auto heeft al + - 350.000 gelopen nou ik advieseer je laten flushen en je zal zeker merken dat ie beter schakeld:thumbsup: weet iemand nog als dat waar is dat je bij een is200 bak kan resetten en wat dat inhoud???