Foto's van mijn IS200

ketje

Hoort erbij
16 jul 2012
46
0
0
Heb vandaag enkel foto's genomen van mijn IS200. Denk dat het een Sport uitvoering is maar ben ondertussen al helemaal niet meer zeker. Kan ook nergens (op verschillende fora) vinden waaraan je het juist kan zien. Ik ben er in ieder geval h??l tevreden mee. De cd-wisselaar werkt prima ?n ik kan nu ook terug mijn 20jaar oude mix-tapes herbeluisteren :) . Speelt meer dan hard genoeg en de achterste papieren-conus luidsprekers geven een mooie warme bass. De wagen is verlaagd met TTE-kit. Het enige wat ik er nog eventueel bij opzet is een achterste spoiler.




 

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
Welkom. Zou best een Sport kunnen zijn, ik zie dat ook niet zo goed.
Een Sport heeft oa een sperdifferentieel dacht ik maar of je dat ergens in de auto kunt controleren weet ik niet.
Je hebt dus niet veel aan mijn antwoord hahahaha.
 

PrtPrt

Hoort erbij
20 mei 2012
86
1
0
Heeft een Executive die niet dan?

De mijne is verkocht als Executive zijnde, maar heeft wel aluminium pedalen. Volgens Autoweek moet een Executive ook elektrische stoelen hebben met geheugenfunctie, daarin verschil het zich met de Sport welke die niet heeft. Hoe moet die geheugenfunctie werken dan? Dan kan ik kijken of die van mij dat ook heeft.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Een IS gen 1 heeft geen geheugen functie voor de stoelen, de alu pedalen en instaplijsten heeft alleen een Sport (tenzij later gemonteerd natuurlijk)
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
704
142
43
Dat is inderdaad geen sport. Een Sport heeft ook een tweekleurig (zwart en donkergrijs) interieur en ik zie het hier toch allemaal zwart. Kon je destijds ook leren stoelen krijgen in de Sport? Daar twijfel ik ook over...
 

PrtPrt

Hoort erbij
20 mei 2012
86
1
0
Ik heb vanmiddag maar de proef op de som gesteld. Even een verlaten bermstukje opgezocht en weg proberen te rijden met 1 kant op het gras. De auto reed meteen weg.
Op hetzelfde stukje ook hetzelfde geprobeerd met de auto van mijn ouders en daarmee bleef ik mooi zit staan.

Ik heb dus een Sport met een Torsendifferentieel.
Hier een foto van mijn interieur toen ik hem net gekocht had. Wat hierboven allemaal gezet wordt, komt over??n.
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Metalfreak zei:
Dat is inderdaad geen sport. Een Sport heeft ook een tweekleurig (zwart en donkergrijs) interieur en ik zie het hier toch allemaal zwart. Kon je destijds ook leren stoelen krijgen in de Sport? Daar twijfel ik ook over...

Dat two tone dash is afhankelijk van het bouwjaar. En vol leer kan je krijgen wanneer je wil, als je maar betaald... Maar de laatste foto is half leer half alcantara en dat is bij een sport standaart volgens mij
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Oja nog een herkenningspuntje:

De raamschakelaar kapjes zijn bij een standaart zwart, een sport zilver/grijs en bij een executive hout.
 

ketje

Hoort erbij
16 jul 2012
46
0
0
Ben vandaag naar de garage geweest om een andere sleutel te bestellen. Toen ze de info over mijn auto opvroegen bleek het een Executive te zijn wat dus klopt met de beschrijvingen van hierboven alleen....mijn raamschakelaarkapjes zijn niet in hout.... Whatever eigenlijk, ik rijd er graag mee :D :D

Ben nu aan de zuinigheidstest bezig. I'll keep you informed.

Greetz, Mike.
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
704
142
43
KWP zei:
Metalfreak zei:
Dat is inderdaad geen sport. Een Sport heeft ook een tweekleurig (zwart en donkergrijs) interieur en ik zie het hier toch allemaal zwart. Kon je destijds ook leren stoelen krijgen in de Sport? Daar twijfel ik ook over...

Dat two tone dash is afhankelijk van het bouwjaar. En vol leer kan je krijgen wanneer je wil, als je maar betaald... Maar de laatste foto is half leer half alcantara en dat is bij een sport standaart volgens mij

Dat half leer half alcantara is dus weer niet standaard. Ik heb toch echt een Sport en daar zit gewoon stoffen bekleding in.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
een sport kan je heel makkelijk herkennen aan idd zijn 2 kleurig interieur
de luidsprekers op de hoeden plank staat dan lexus op er zit in een sport standaard een sss (supersound system vergelijkbaar met de wat duurdere mark levinson installatie wat ze tegenwoordig hebben) radio systeem met versterker ,sportpedalenchroom sierlijsten , donkerder getinde achter ramen een iets strakker afgeveerd onderstel en er zit een lsd onder die je door middel van een knop aan kan zetten of uit kan laten :rulez:
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
ketje zei:
Ben vandaag naar de garage geweest om een andere sleutel te bestellen. Toen ze de info over mijn auto opvroegen bleek het een Executive te zijn wat dus klopt met de beschrijvingen van hierboven alleen....mijn raamschakelaarkapjes zijn niet in hout.... Whatever eigenlijk, ik rijd er graag mee :D :D

Ben nu aan de zuinigheidstest bezig. I'll keep you informed.

Greetz, Mike.
met je sleutel is het het goedkoopst als je eerst naar de locale sleutel boer gaat met je eigen sleutel en hem vraagt of hij die kan maken als je een blanco hebt , daarna kan je op marktplaats sleutels bestellen van lexus helemaal origineel en blanco voor ik dacht rond de 20 eurie , let wel je moet de juiste baardlengte opgeven , daarna langs de sleutel boer en klaar voor rond de 35 eurie je moet dan wel je oude chip in de nieuwe sleutel stoppen , heb je die niet die kost bij de dealer rond de 80 euro en inleren ook iets van 25 euro dus
je kan ook naar de dealert gaan en dan ik gloof rond de 230 klaar zijn

vind net een sleutel op mp 12,95
http://link.marktplaats.nl/577967413
 

ketje

Hoort erbij
16 jul 2012
46
0
0
[/quote]
met je sleutel is het het goedkoopst als je eerst naar de locale sleutel boer gaat met je eigen sleutel en hem vraagt of hij die kan maken als je een blanco hebt , daarna kan je op marktplaats sleutels bestellen van lexus helemaal origineel en blanco voor ik dacht rond de 20 eurie , let wel je moet de juiste baardlengte opgeven , daarna langs de sleutel boer en klaar voor rond de 35 eurie je moet dan wel je oude chip in de nieuwe sleutel stoppen , heb je die niet die kost bij de dealer rond de 80 euro en inleren ook iets van 25 euro dus
je kan ook naar de dealert gaan en dan ik gloof rond de 230 klaar zijn

vind net een sleutel op mp 12,95
http://link.marktplaats.nl/577967413[/quote]

Ja ok, maar ik heb maar 1 sleutel met chip en moet dus wel een nieuwe (sleutel+chip) gaan halen bij Lexus. Die zijn trouwens helemaal niet zo duur. 121 euro BTW inbergrepen en 10min. werkuren om hem te programmeren.
Greetz, Mike.
 

ketje

Hoort erbij
16 jul 2012
46
0
0
Ben vandaag vor de eerste keer gaan tanken. Ik riid altijd heel rustig en heb de gewoonte om elke auto te testen en te zien hoe laag ik het verbruik krijg. Ik heb effe berekend en mijn verbruik was 8.2l /100 km oftewel 1 op 12 en dit op relatief korte afstanden van max 25 km. Er kan dus wel zuinig gereden worden met een IS200. Let wel, ik schakel tss de 2500 en 3000 rpm en trek nooit hard op. Ik denk niet dat ik hem nog lager krijg, alleen mss op de snelweg.

Groeten, Mike.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
nice!! meest van de tijd zit ik rond de 1 op 10 ? 1 op 10,5. maar ben ook niet van het rustig rijden.
:p
tijdens de vakantie had ik het voor elkaar om in duitsland 1 op 13 te rijden