fuse bovenste draagarm voor

Nico Riegman

Hoort erbij
3 jan 2011
58
0
6
Een vraagje...

Is het fusee van de bovenste draagarm voor (een A-armpje) ook ergens los te bestellen, of zit je dan direct vast aan een hele nieuwe draagarm inclusief fusee???? :roll:

Groet,

Nico
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Volgens mij zijn ze los te bestellen maar voor de zekerheid zou ik Jelmer even een PM sturen, dat is de LS400 freak,..... :D
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Die worden als compleet unit verkocht. dus de hele draagarm

Originele zijn nogal aan de prijs. De rubbere bussen zijn nog wel te vervangen, maar als de fusee kapot is zit je vast aan een gehele

Heb wel imitaties veel gekocht, maar die van +95 heb ik iemand die ze alweer twee keer stuk heeft gehad, Ik heb als het goed is nog wel ergens een setje van 90-94. Daar heb ik nooit iemand meer over gehoord, en daar heb ik er aardig wat van verkocht
 

Nico Riegman

Hoort erbij
3 jan 2011
58
0
6
als je nog een setje 90-94 hebt hou ik me graag aanbevolen. Kan ik die komen ophalen? Ik ga de remmen en de wielophanging hier woensdag (laten) aanpassen (van eerste naar tweede gen). Zou dus mooi zijn als ik maandag of dinsdag de bovenste draagarmen kan komen ophalen. Enne... wat kosten die eigenlijk????

Nico
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Zal straks eens kijken of ik zie hier heb liggen. ?270,- voor beide inclusief BTW zijn we er wel. En mocht het mis gaan. levenslange garantie.

OEM's kosten ?500,- per stuk, is niet best hoor! :(
 

Nico Riegman

Hoort erbij
3 jan 2011
58
0
6
Jammer, jammer..

Ik zal woensdag eerst wel even kijken hoe goed of slecht ze nog zijn. Laat dan wel weten of ik ze inderdaad nodig heb. Wellicht zijn ze nog OK, maar het zou me niet verbazen als....

Nico
 

Nico Riegman

Hoort erbij
3 jan 2011
58
0
6
Even nog een andere vraag. Wie weet hier in NL een adres waar ik RVS staal omvlochten remleidingen kan kopen voor mijn 1992 LS. Goodridge heeft ze niet standaard voor een LS dus zullen ze op maat gemaakt moeten worden. Liefst hier ergens in het Noorden want wil er liever niet te lang op wachten (ik wil weer het onmogelijke op te korte termijn????)

Groet,

Nico
 

Nico Riegman

Hoort erbij
3 jan 2011
58
0
6
Fusees waren nog goed. Rubbers bovenste draagarmen waren na 19 jaar wel aan vervanging toe. PU exemplaren van Daizen geplaatst

Wat een verschil!!! :D :D :D

De oude Dame neemt nu een bocht zoals het hoort, ook op luchtvering stand 'normaal' (op snelweg had ik de Dame altijd op 'sport' stand om op de weg te blijven, is nu niet meer nodig). Of de PU bushings op de duur gaan piepen weet ik nog niet. Dat gaan we wel ervaren. Of ze beter zijn dan OEM weet ik ook niet. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Dat ze veel en veel beter zijn dan 19 jaar oude rubbers moge duidelijk zijn. Comfor is zelfde gebleven (vliegend tapijt met nu behoorlijk bochten gedrag)

:mrgreen:

Nico