Garantie

Vagik

Nieuw hier
21 sep 2011
22
0
0
Hey allemaal,

Ik rijd met 220d en ik heb 3 keer met zelfde klacht bij lexus Brussel geveest, mijn klacht was over dat mijn auto stotterde en slecht schakelde. Alle 3 keer hebben ze nikst gevonden. Nu is het zo ver dat mijn vliegwiel is helemaal versleten en toen was het probleem door sletage van mijn vliegwiel. Garantie van mijn auto is al gedaan
Kan ik iets doen dat ze die gratis maken want dat was hun fout, zij hebben niet gezien waar het fout lag.

Kunnen jullie mijn een advies geven????????
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Vagik,

Het lijkt mij dat ze dit zonder extra kosten moeten maken. Mits natuurlijk de eerste constatering binnen de garantie periode viel en binnen de garantie zou vallen. Maar uit jouw post begrijp ik dat dit het geval is.

Lexus is over het algemeen niet scheutig wanneer het op dit soort dingen aankomt. Dus ik zou eerst even de uitslag afwachten.
 

Vagik

Nieuw hier
21 sep 2011
22
0
0
Ik ben vrijdag naar Lexus Brussels geveest, daar hebben ze zonder aanvraag bij Lexus gezecht dat zij zowizo gaan weigeren. Wat moet ik doen bij derze sutuatie???
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Wanneer je een rechtsbijstand verzekering hebt, deze nu gelijk op de hoogte brengen en de hele situatie uitleggen.