Gasveren motorkap ls400 1996

cor1975

Hoort erbij
15 nov 2010
44
0
0
Ik zoek gasveren voor de motorkap van een ls400 van eind '96.

Weet iemand waar je die kan bestellen? :hi:
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
E-bay.com incl verzendkosten altijd nog goedkoper dan in Nederland
 

cor1975

Hoort erbij
15 nov 2010
44
0
0
Gasveer bij Lexus ?193,= ex btw per stuk :(

Heel raar hiervoor Porsche gereden daar waen ze maar ?12,= per stuk (blijft een kever)
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
cor1975 zei:
Gasveer bij Lexus ?193,= ex btw per stuk :(

Heel raar hiervoor Porsche gereden daar waen ze maar ?12,= per stuk (blijft een kever)

Ongeveer 70 dollar incl. verzendkosten, op E-bay.com
 

cor1975

Hoort erbij
15 nov 2010
44
0
0
Ik heb het gezien op e-bay, er is alleen iets met het "shipping" aan de hand. In de advertentie staat dat er ook verzonden wordt naar Europa-nederland maar bij opgeven adres krijg ik elke keer de melding

Seller has not provided shipping information. Check the item description or request total from the seller.

Ik kan daar alleen kiezen uit de VS en Canada (verhuizen dan maar? :D ) Zal kijken of ik in contact kan komen met de "seller".

Gasveer strongarm type 4566 is identiek (staan op ebay). Maar wie kan die leveren in Nederland?
Het schijnt dat dezelfde veren onder een Toyota zitten alleen dan met een ander typenummer, dat wordt morgen voor me nagekeken.
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
cor1975 zei:
Ik heb het gezien op e-bay, er is alleen iets met het "shipping" aan de hand. In de advertentie staat dat er ook verzonden wordt naar Europa-nederland maar bij opgeven adres krijg ik elke keer de melding

Seller has not provided shipping information. Check the item description or request total from the seller.

Ik kan daar alleen kiezen uit de VS en Canada (verhuizen dan maar? :D ) Zal kijken of ik in contact kan komen met de "seller".

Gasveer strongarm type 4566 is identiek (staan op ebay). Maar wie kan die leveren in Nederland?
Het schijnt dat dezelfde veren onder een Toyota zitten alleen dan met een ander typenummer, dat wordt morgen voor me nagekeken.[/quote

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2-Hood-L ... ccessories

met deze link moet het lukken
 

cor1975

Hoort erbij
15 nov 2010
44
0
0
Gasveren zitten er weer onder.

Kosten ?64,= incl. BTW.

Het zijn nieuwe gasveren voor een Hyundai. Morgen krijg ik de bon dan kan ik het type doorgeven. :D
 

MBJ

Nieuw hier
22 sep 2011
4
0
0
cor1975 zei:
Gasveren zitten er weer onder.

Kosten ?64,= incl. BTW.

Het zijn nieuwe gasveren voor een Hyundai. Morgen krijg ik de bon dan kan ik het type doorgeven. :D
Beste Cor 1975 , ik ben reuze benieuwd van welk type Hyundai er gasveren onder zitten en of ze goed voldoen .
Ik zou daar heel graag gegevens over ontvangen , ik zit ook met kapotte gasveren maar dan van een LS400 uit 2000.
Heel erg benieuwd en bijvoorbaat erg bedankt
MBJ
 

alexander

Hoort erbij
8 okt 2011
39
0
0
hallo cor 1975
ik ben aan het zoeken naar een andere oplossing en ik heb contact gehad met de firma van piet boensma in goor
en hij denkt dat hij ze kan vullen
ik heb de tip van het mazda forum en voor twee veren vullen rekend hij 25 euro bij hun
als je het probeerd ,laat dan even je bevindingen weten
gr alexander :rulez: