gebruikte IS300H bijna allemaal zo kaal als een kip kwa opties

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
hallo ben toch weer aan het kijken voor een lexus ,wat mij opvalt is dat 99 procent van de te koop staande modellen zo kaal zijn als een luis
als je geluk hebt hebben ze nog half leer of stoelverwarming maar dat is het wel
komt dit door de importeur die bijna geen opties aanbood,of doordat niemand de optielijst gevonden heeft bij aanschaf van een IS in de showroom?
en tot welk bouwjaar hadden de IS,en trillingen in de aandrijflijn die niet te verhelpen waren?
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Komt volgens mij omdat het heel veel ex-lease auto's zijn (mensen die voor zo min mogelijk een Lexus willen rijden).
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Wat RoelVB zegt, het gros zijn business lines waarin niet eens elektrische verstelbare stoelen in zitten :(
Probeer je zoektocht te beperken tot de 'Luxury Line' of de rijkere 'F-sport line' te beperken.

Bijvoorbeeld deze F-sport line heeft volgens mij alle opties (dus ook premium audio en adaptive cruise, dat zijn belangrijke opties om op te letten)
https://www.louwman.nl/aanbod/lexus/is/300h_f-sport/2018/sx327r/

Maar er zijn er ook genoeg die geen premium audio etc hebben, maar dan ga je wel echt iets moois missen!
 

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
ok duidelijk,alleen die zit boven mn budget:eyes: tot max 27500,00 wil ik gaan
en dan is bijna alles vrij sober uitgevoerd
ga wel eens op autoscout.de kijken of ze daar completer zijn anders toch doorsparen voor GS300/450 of toch weer een benz W212 mopf waarvan de meeste ook redelijk kaal zijn uitgevoerd.
er is sowieso weinig aanbod op het moment of overprijsd ivm schaarste heb ik het idee:sleep:
 

2000Turbo

Hoort erbij
25 jan 2011
60
18
8
Je hebt idd redelijk is300h? s met beperkte opties. Daarom heb ik mijn zoektocht gericht op een 2013-2014 model en van de eerste particuliere eigenaar.
En dat is gelukt:
is300h met:
half leer / half stof
premium navigatie met uitgebreide radio etc
lane assist
rol scherm achteruit
stoelverwarming
stuurwiel verwarming
Sonic titanium
afneembare trekhaak (nooit gebruikt)
17 inch wielen
Dit naast de standaard opties.

Van trillingen heb ik geen last meer door modificatie beugel diff achter en update ecu.

Mijn auto komt te koop, mocht je interesse hebben.

gr. Chiel
 

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
zoek een GS vanaf 2012-2018 arbritator dus helaas
2000 turbo mijn max kmstand auto die ik zoek is rond de 70 a 75000km en inruil moet mogelijk zijn is trouwens een mooie kleur dat sonic titanium
 

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
306
249
43
hallo ben toch weer aan het kijken voor een lexus ,wat mij opvalt is dat 99 procent van de te koop staande modellen zo kaal zijn als een luis

Komt volgens mij omdat het heel veel ex-lease auto's zijn (mensen die voor zo min mogelijk een Lexus willen rijden).

Of omdat de mensen die een mooi aangeklede Lexus hebben hem gewoon niet wegdoen...

Jarno
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
inmiddels bij 2 lexussen wezen kijken 1xGS300H --2014-- zeer interessante km.stand onder 70.000km maar helaas zeer veel beschadigingen rondom geschatte kosten 2750 euro bij spuiter,restylen interieur prof reinigen etc
dus kwam ik nog op ruim 29000 euro vorige eigenaar was dus niet bepaald zuinig geweest:sleep:
dus deze viel af
toen bij een lexus is-f 2013 deze ruim 80.000km zeer nette auto ook hier paar dingetjes maar ik ben dan ook een verschrikkelijke zeur wat beschadigingen,deukjes etc dus na dimdammen voor mezelf werd het deze ook niet
maar dealer vond dat niet erg want was volgende dag alsnog verkocht:D
moet wel zeggen dat ik aangenaam verast was door comfort ondanks dat het een sportuitvoering was zaten wel all seasons banden onder mischien dat dat het was ivm zachtere wang?
de besturing was heel direct in vergelijking met de GS300 en mijn huidige E class had het niet gedacht maar vond dat toch wel prettig
verder is het interieur wel krapper kwa beleving als in een GS of E class maar dat is logisch
hij had ook nog een 2016 gewone IS300H staan met 70.000km maar die was erg kaal ondanks 25 aniversery uitvoering wel mooie kleur dat sonic titanium in het echt
word vervolgd :eyes: