Ik geef een 9, ik vind het een waanzinnige auto.
Plussen:
-Eyecatcher, zeker met m'n antraciet gespoten velgen

-Geweldig goede zit (en ideaal de geheugenstanden voor de stoel)
-ML systeem bizar mooi geluid
-Sportstand: heerlijke sprintjes trekken
-Bediening met de muis is echt fantastisch!
-Zeer vele instellingen
-Wegligging: heerlijk
-Zeer luxe interieur. Ik voel mij net een piloot in een cockpit
-Verlichting: zeer goed. Ik woon in de polder waar het aardedonker kan zijn. Er ging een wereld voor mij open met deze verlichting
-Keyless entry heel handig geen gekluns met sleutel
Minpuntjes:
-Parkeersensoren: muziek gaat niet zachter, dus ik hoor de piep vaak niet (had hiervoor een Volvo en audiosysteem werd meteen zachtgezet bij pieptoon)
-Navi zitten storende fouten in. Alternatieve routes zijn ook vaak verkeerd (navi wil mij heel vaak dwars door Rdam sturen of via Brienenoord en niet via de Beneluxtunnel wat juist de beste optie is (en anders iig een alternatief). Daarnaast geeft navi ook geen max snelheid aan, dat is wel jammer
-Navi: Wit_rusland, Oekraine en Moldavie ontbreken en volgens Lexus zouden deze landen er op zitten (met 10-20% dekking). Nu aangewezen op TT voor deze landen (inmiddels na veel heen en weer gemail en gebel wordt de TT door dealer vergoed. Fout werd niet toegegeven en vond service hierover slecht).
-M'n bluetoothverbinding stopt er af en toe zomaar mee, irritant tijdens gesprekken (zeker met klanten!)
-USB stick van 16gb wordt niet herkend en ik heb graag veel muziek bij me (op HDD gaan net iets meer dan 100 cd's, dat valt een beetje tegen)
-Waarom kan mijn klokje niet op 24 uursaanduiding? (klein zeurpuntje en toch vind ik dit irritant)
-Helaas begrensd op 192km per uur (en hij rijdt zo fijn op de Autobahn

)
Plussen wegen veel zwaarder dan (kleine minnen) dus de overallscore van een 9. Ik ga de komende jaren nog heel veel plezier aan deze auto beleven!