Geen geluid meer uit speakers

arjanis300h

Nieuw hier
26 feb 2024
1
0
1
Hallo ik ben Arjan in al 4 jaar in bezit van mijn Lexus is 300h parelmoer wit , ik heb de volgende vraag mijn radio ,navigatie werkt normaal alleen geen geluid uit de speakers. bij de dealer geweest egt 1 e onderzoekskosten +/- 400 dan nog reparatie ga maar tussen de 3000 en 4000 uit .. vermoedelijk de versterker kapot weet iemand waar die zit ? alvast bedankt
 
  • Wow
Waarderingen: IS-F kuiken

MrSRM

Nieuw hier
23 nov 2023
12
8
3
Hi Arjan,

Ik heb wat clipjes gezien waarbij ze zeggen dat de versterker bij de IS300H rechtsonder in de kofferbak ligt.

Mvg

Sandeep
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexpeter

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
412
148
43
Stomme vraag, maar staat die niet op "mute"? Is geluid uit, door nog een keer op volumeknop te drukken komt geluid weer. Mocht het aan de versterker liggen, dan deze demonteren en opsturen/brengen naar actronics almelo, Zij kunnen veel repareren op electronicagebied.
 
  • Leuk
Waarderingen: Citrofiel1975

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
837
1
441
63
Dit is je eerste bericht en je handtekening is leeg, dus we weten niet wat voor modeljaar of uitvoering het betreft. Sommige uitvoeringen hebben standaard Mark Levinson, sommige hebben dat als optie gehad. Maar in het eerste modeljaar (2013/2014) zijn er in de VS de nodige berichten verzameld op ClubLexus. Misschien herken je daar wat uit of heb je daar wat aan?
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
837
1
441
63
KMS in Apeldoorn zal hier vast ook iets kunnen betekenen. Daar kun je als particulier wel direct terecht, ook via een garage. Je kunt het onderdeel ook als particulier over de balie afgeven, opsturen als pakket of informeren dat zij het onderdeel in hun werkplaats uit jouw auto uitbouwen. Vragen staat vrij.