- 20 sep 2019
- 170
- 175
- 43
Ook Porsche verkoopt aanzienlijk meer Panamera's en Taycans dan tweedeursmodellen.
Yep , de Panamera's en de Taycans hebben Porsche er doorheen geholpen , maar je kan nog steeds de tweedeursmodellen kopen.
Daar waar Lexus zich echt onderscheid van Toyota is de RX , LS en de LC , en wijlen de GS en IS.
De eerste 3 zijn door maar een kleine groep te betalen. De NX , ES en UX te duur i.v.m. Toyota (met dezelfde motorisering) om grote aantallen te verkopen in calvinistisch Nederland.
Ik vind de GS waar ik nu in rijd echt fantastisch vergeleken met andere merken, en dan neem ik die muis op de koop toe.
Hierna zou ik bij Lexus nu geen keus kunnen maken , tenzij mijn rug mij verplicht om hoger in te stappen , dan is de 450h in de RX nog een optie.
Ik hoop net als Romke dat we straks toch verrast worden door bv innovatie met waterstof. Als maar genoeg grote bedrijven ( Shell oa ) zich daar volop mee bezig gaan houden zal deze techniek ook met sprongen voorruit kunnen gaan.