Geladen telefoon onder handbereik.

LexusvsSaab

Nieuw hier
11 aug 2015
2
0
0
Als redelijke verse CT eigenaar een tweetal vragen. Er volgen er vast nog meer maar hier maar eens mee starten.

1. Welke oplossingen hebben jullie gekozen voor het plaasten van een houder voor je telefoon? Welke locatie? En welk merk?
2. Omdat de USB in/output in de CT nogal in het zicht zitten en dat klepje dan ook altijd open moet blijven zou ik graag elders de 12v vandaan pakken voor de lader van de telefoon. Iemand hier al ervaring mee?

Verder overigens een zalige rustig rijdende auto zo'n CT. Op de snelweg niet zo snel als mijn Saab's maar verder super. En die 1:20 red ik nog echt ook.

Groet,

Hannes
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Het stoort mij ook dat het klepje open moet blijven bij het gebruik, ik heb de usb al in gebruik voor muziek, dan is de enige optie nog de sigarettenaansteker, en die laadt mijn telefoon ook sneller op.

Omdat ik in mijn CT nog zo veel blanco "knoppen" heb bij de hoogstestelling ga ik daar binnenkort een usb poort plaatsen.
De telefoon komt dan in de handgreep van de deur. Uit het zicht en bij het uitstappen, als de telefoon aan de lader ligt kun je het ook niet vergeten.

Ik heb namelijk een aantal problemen, de telefoon past niet in dat telefoonvakje bij de eco/sport knop, de originele telefoonhouder in dat vak is ook geen optie, ik vind dat heel erg storend dat de telefoon mijn middenconsole blokkeert.
 

PeterA

Actief
25 jan 2012
173
75
28
Het stoort mij ook dat het klepje open moet blijven bij het gebruik, ik heb de usb al in gebruik voor muziek, dan is de enige optie nog de sigarettenaansteker, en die laadt mijn telefoon ook sneller op.

Bij gebruik van een usb stick (t.b.v. muziek) hoeft het klepje niet open te blijven. Ik gebruik de LaCie MosKeyto usb drive, die is zo compact dat het klepje gewoon dicht kan:
Lacie%20Moskeyto.jpg


Als je een kabel aansluit kun je er jammer genoeg niet omheen dat het open moet blijven staan...
 
  • Leuk
Waarderingen: kiwicupra

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Zelf heb ik geen last van de usb/mp3 ik gebruik zelf namelijk de Sandisk Cruzer Fit ;) klepje kann ook zonder problemen dicht.
San_Disk_Cruzer_Fit_Ultra_64gb_2.jpg

De Leef Supra had ik ook gehad, die paste ook zonder problemen erin
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
No Title

Hierbij een foto van mijn telefoonhouder, klepje kan dan helaas niet dicht.
 

Bijlagen

  • photo3998.jpg
    photo3998.jpg
    87,2 KB · Weergaven: 66

Tribalmind

Nieuw hier
24 nov 2015
3
1
0
No Title

Mijn Note 4 past ook niet in het "bakje" en ik heb daarom dus zelf een houder gemaakt.
Het design is nog niet helemaal perfect.

De plaatsing van de gsm moet nog iets verder naar voor zodat het USB klepje ook open en dicht kan met de gsm in de houder.

De houder kan inhet gsmbakje gestoken worden en hij is ook draaibaar.
 

Bijlagen

  • photo4598.jpg
    photo4598.jpg
    151,9 KB · Weergaven: 50
  • photo4599.jpg
    photo4599.jpg
    153,6 KB · Weergaven: 53
  • photo4600.jpg
    photo4600.jpg
    155,3 KB · Weergaven: 52
  • Leuk
Waarderingen: kiwicupra

Tribalmind

Nieuw hier
24 nov 2015
3
1
0
Inderdaad is het een 3d print, nog op snelle stand, dus niet mega strak. Als t design helemaal naar mn zin is print k m pas netjes. Belangstelling?
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Mijn telefoon zit altijd in mijn broekzak, maar heb zelf ook een 3D printer. Dus daar komt mijn belangstelling vandaan.

Bij de definitieve versie zou ik dan wel voor een zwart fillament pakken. Vind dit persoonlijk niet zo mooi.
 

gospel

Nieuw hier
13 feb 2023
4
7
3
Al een erg oud topic maar toch nog even een reactie...

Ook ik ben op zoek naar een telefoonhouder zoals hier besproken - danwel eentje zoals hier besproken:
https://www.ct200hforum.com/threads/phone-holder-for-the-lecus-ct200h.150113/

Weet iemand de beste manier hiervoor?
Ondank dat het niet mag wil ik gewoon kunnen typen tijdens het rijden, niet voor de ventilatie (te hoog), niet rechts van de middenconsole (te rechts).

Anders dan bouw ik zelf iets...