Opzich wel rigoureus om een merk (of eigenlijk 2 merken) aan de kant te schuiven vanwege dit geluid. Niet dat ik het goed praat, maar ik vraag me af of er minder ge?mmer is met auto's bij andere merken.
Misschien zit de pijn er in dat het onoplosbaar lijkt en daardoor een uitzichtloze situatie?
ik heb dat ooit eens gehad met een Mitsu Lancer uit 2008. Constant gezeik met missfires in de motor en geen enkele garage kwam er achter. Uiteindelijk met 2k verlies moeten verpatsen aan een handelaar.
Zag ik hem toevallig staan laatst, dus ik sprak de eigenaar aan en vroeg naar het hoe en wat. Wat bleek nou; kennelijk was de bobine in mijn tijd vervangen met een verkeerde die net even te weinig spanning gaf of zo waardoor de motor icm LPG G3 systeem in de stress schoot >_>
Achteraf heb ik geen spijt, maar ik ben wel blij dat ik na 2 jaar er toevallig achtergekomen ben wat er nou mis was met dat ding. Alsof ik het hoofdstuk nu kan afsluiten.
anyway, misschien heb je mazzel als je de auto houdt en komen ze er (perongeluk) achter tijdens een beurt. Of niet en je hebt een mindere auto-ervaring. Echt super balen.