geluidsinstallatie GS430

raymond

Actief
8 feb 2012
144
1
0
misschien en gekke vraag! maar hoe zit de geluidsinstalatie van en gs 439 in elkaar. is het en goede instalatie?
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Re: geluidsinstelatie

Gekke vragen bestaan niet op dit forum, gekke antwoorden wel :p

Audio (Pioneer) is zeer goed te noemen met voldoende power en evenwichtig geluid. Aparte sub, per deur 1 speaker + 2 tweeters voor. Sommigen ervaren de radioweergave als minder helder in vergelijk met digitale bronnen. Daar kun je met de equalizer nog wel wat in corrigeren. Verder genoeg mogelijkheden om e.e.a. om te toveren naar een compleet multimediasysteem.

Helaas geen Mark levinson op de NL modellen, maar daar hoef je de auto niet voor te laten staan. ;)
 

raymond

Actief
8 feb 2012
144
1
0
Re: geluidsinstelatie

nee laten staan doe ik hem zeker niet. ik was alleen benieuwd naar de jullie meningen! daarvoor dank, laat het nu maar snel mei worden.
 

YviE

Actief
27 dec 2011
290
1
0

YviE

Actief
27 dec 2011
290
1
0
Re: geluidsinstelatie

Het principe is simpel, het gebruikt het signaal van de CD-wisselaar. Door middel van 4 relais (1 voor elk kanaal) en een switch onderbreek je het signaal van de CD-wisselaar en wordt het signaal naar de AUX-ingang gestuurd.

De CD-wisselaar moet wel functioneel zijn, anders herkent de radio hem niet en zal hij alleen maar AM/FM of cassette afspelen.

Ik kan je een handleiding maken als je wilt. Zal wel wat tijd nemen. ;)
 

raymond

Actief
8 feb 2012
144
1
0
Re: geluidsinstelatie

ik krijg de gs 430 waarschijnlijk volgende week vrijdag.dan zou ik er graag meer van willen weten! gr raymond
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Re: geluidsinstelatie

Inderdaad Yves, tussen het radio en CD geluid is een wereld van verschil.

Nekeer afdrukken en is proberen het geluid bij te stellen :rulez: