Gers stelt zich voor.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Gers
  • Startdatum Startdatum
  • Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Gers

Nieuw hier
25 sep 2012
18
0
0
Hallo heren/dames,

Mijn naam is Brian, ben 25 jaar.
Ik ben hier gekomen, omdat mijn pa een Lexus IS250 heeft.
En ik hier info wil inwinnen over diverse dingen.

Hoop dat jullie mij verder willen/kunnen helpen.

Ik rij zelf een VW Golf V.

Alvast bedankt.

Mvg,
Brian

Bedankt voor de verwelkomingen.

@mlcoolj, ik zeg eerlijk heb er een paar keer in gereden... En t rijd heerlijk geef ik toe.
Maar voor mij nog te prijzig. Niet te vergeten wegenbelasting enzo ;)

Welkom!

De nieuwe IS komt straks, dat zal zeker een extra boost geven in het huidige aanbod van 2e handse IS250's, in positieve zin voor de potenti?le kopers.

Jaartje geduld?
Ik heb er een gezien onder de 10K, maar wel met veel KM's. Maar dat is niet zo'n issue, super blokken!

Welkom op het forum, en zoals de ander het zeggen, voor dat je het weet rijd je zelf ook in een lexus.

en wat betreft wegenbelasting dit valt reuze mee, ik denk dat je even veel betaald als je golf! wat btreft je verzekering je kan het zo gek maken als je zelf wil! ik betaal 48 euro all risk

de200 heeft een 1gfe motor erin. nou back on topic. Gers, heb je al genoef info gevonden?

mlcoolj zei:
de200 heeft een 1gfe motor erin. nou back on topic. Gers, heb je al genoef info gevonden?

Ben al een stap in de goede richting man.

Wat ik tot nu toe heb verzameld.

GFX kit dankzij Jelmer uiteraard! :worship:
Kofferbak spoiler
dakspoiler.

De sideskirts waren helaas alleen in kleur. De rest moet gespoten worden.
Heb een setje velgen op t oog voor de zomer. Alleen ben ik opzoek naar de juiste maten!
Wil een beetje Hellaflush look. Dus achterste velg dieper dan de voorste.

4776024019_e52fc78cce.jpg

BTW jullie kennen de auto al volgens mij. Dit is de oude auto van Reza.

mlcoolj zei:
Welkom hier! Voordat je het weet schaf je jezelf ook een lexus :D

Nou weet ik toevallig een goede mooie IS300.... ;) die voor een bespreekbare prijs over te nemen is

Brian welkom op het forum! :hi:

blue-eyes zei:
Welkom!

De nieuwe IS komt straks, dat zal zeker een extra boost geven in het huidige aanbod van 2e handse IS250's, in positieve zin voor de potenti?le kopers.

Jaartje geduld?
Ik heb er een gezien onder de 10K, maar wel met veel KM's. Maar dat is niet zo'n issue, super blokken!

Zowel de benzine als de diesels kennen toch wel wat mankementjes hoor....

Voor velgen voor de 250 kun je contact nemen met Wil of blue-eyes die hebben genoeg ervaring mee

Hallo allen,

Alweer een tijdje geleden...
Maar de Lexus is er nog steeds...

Alleen heb ik een vraag...
Ik zie op t internet diverse IS250 met knipperlicht in de spiegels... Iemand hier ervaring mee?

Gr