Gertjeej heeft weer een Lexus

Gertjeej

Hoort erbij
29 jan 2013
83
0
0
Beste allen!

Ik zal me niet uitgebreid voorstellen aangezien ik al lid was van het forum. Helaas ben ik de laatste tijd enorm passief geweest en ik probeer dit (waar mogelijk) te intensiveren. Na mijn Lexus IS250 Executive te hebben verkocht (nog steeds spijt van, ze lijken nu ook onvindbaar) heb ik de overstap gemaakt naar een Lexus CT200h Luxury line. Deze auto beviel me goed alsook het verbruik met de toenemend aantal (prive)kilometers aangezien ik geen auto van de zaak meer had. Door omstandigheden ben ik vreemd gegaan. Ik weet niet of ik het beter maak maar ik bleef wel in de familie... Kreeg ik weer een auto van de zaak (Toyota Auris TS (nieuwe model)) welke ik in de afgelopen 5.5 maanden naar de 25dkm heb gestuurd. Deze auto gaat weer terug naar de leasemij (heel gedoe) en inmiddels heb ik weer een Lexus CT200h Luxury line gekocht! Eentje nog voller dan ik hiervoor al had, nu ook met a.o. adaptieve cruise control, schuifkanteldak en performance dempers. Dat er ook een trekhaak onderzit durf ik niet hard op te zeggen, ik heb geen voornemens deze te gebruiken :oops: Helaas heb ik er nog niet zo veel kilometers meer gereden maar dat zal snel komen!

Al met al ben ik hartstikke blij met de aanschaf van mijn nieuwe Lexus, en hoop hier langer in de rijden dan mijn vorige!

Op termijn ga ik rustig op zoek naar een Oriental Bamboo decoratie panel... welke bij de dealer erg prijzig zijn, en bijvoorbeeld via marktplaats praktisch onvindbaar zijn. Helaas had ik dit paneel bij mijn vorige CT mee verkocht (deze had ik toen wel via mp voor een zacht prijsje kunnen kopen).
 

Ton de Waard

Nieuw hier
8 apr 2016
10
1
0
Wat leuk, Geertjeej! Welkom terug van een mede-CT-bezitter:thumbsup:

Ik heb nog een vraag over je trekhaak: ik las ergens anders op het forum dat de CT geen aanhangers mag trekken, maar dat je er wel een fietsenrek op kunt monteren. Dat is voor mij ook belangrijk om te weten, ivm de aankomende vakantie.
 

Gertjeej

Hoort erbij
29 jan 2013
83
0
0
Dag Ton!

Dank!

mijn kenteken staat dat ik geen aanhangwagen met trekken (0kg). De trekhaak is dus alleen bedoeld voor een fietsenrek (last 75kg?!). Let wel, het kan zo zijn dat de latere CT's wel mogen trekken, dit kan je ook eenvoudig zien op het kenteken. Ik weet van mijn reeds ingeleverde auris dat deze wel een aanhangwagen mocht trekken (450kg) en het vorige model mocht dit niet. IK heb de trekhaak zelf nooit gebruikt en ga deze waarschijnlijk ook nooit gebruiken. Maar hier op het forum zijn er wel meer mensen die deze wel gebruiken met een fietsenrek. Ook was de trekhaak een originele optie vanuit Lexus. Je kan dus gerust je fietsen erop monteren.
 

Coffeecup

Hoort erbij
27 okt 2015
28
1
0
Welkom terug :) Van jouw opties ben ik het meest jaloers op je schuifdak. CT200''s met schuifdak zijn moeilijk te vinden!