[GEVONDEN] Pookknop gezocht

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Hallo,

Ik heb me helemaal suf gezocht maar kan het niet vinden. Ik zoek een nieuwe pookknop voor mijn lexus IS200 Sportcross. Het is de welbekende ronde chromen pook.

Weet iemand waar je deze kunt bestellen? (origineel en nieuw)?

Of dien ik dit via mijn Lexus dealer te bestellen?

Mvg,

Boudewijn
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Re: Pookknop gezocht

Automaat pookknop? versleten? :lol:

Voor Manueel kan je ze ook wel vinden.

Even Ebay-en op Lexus IS300 shift knob (in Amerika hebben ze geen IS200)
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Re: Pookknop gezocht

Dank voor je reactie.

Nee het is voor de manuele bak. De vorige eigenaar mocht waarschijnlijk graag spelen met zijn ring om de pook of zo ;)

Op Ebay vond ik helaas niets. Alleen wat poken voor de automaat.

UPDATE: mijn fout; ik vond wel iets: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/00-0...ptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

UPDATE 2: Helaas is er zelfs op Ebay geen nieuwe pook te vinden. Ze zijn er wel maar de mijne is een ronde knop met daaronder een rand van ?1 cm. En die zijn niet te vinden op Ebay.

Ik zoek nog even verder.

Groet,

Boudewijn
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Re: Pookknop gezocht

Ik merk al wel dat 'even' zo'n pook zoeken niet te doen is. Heb slechts 1 website gevonden vanuit Japan die nog 1 originele heeft liggen voor ? 45,- incl. verzendkosten. Oftewel...m'n Lexus dealer mag 't mooi doen :lol:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Re: Pookknop gezocht

Ik heb vroeger ook zo een pookknop via de dealer besteld en deze was toen rond de 50 euro :) dus ik zou ze lekker bij de dealer bestellen :)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Re: Pookknop gezocht

Spullen moeten uit brussel komen, dus het zou binnen paar dagen binnen moeten zijn.
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Re: Pookknop gezocht

Zo, net gebeld. Prijs: ? 78,- incl. btw.

IK heb ze vriendelijk bedankt maar ik ga geen 80 piek betalen voor een pookknop. Dat wordt dan toch maar weer internet afstruinen of (waar haal ik de tijd vandaan) eens bij schade bedrijven langs droppen. :cry:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Re: Pookknop gezocht

ligt eraan :p als je in die tijd da tje moet zoeken, jezelf nuttig kan maken met bv werk? dan kan je het zien als dat je geld kan verdienen :)

Wordt ook wel als alternatieve kosten gezien
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Re: Pookknop gezocht

Klopt als een bus! Gelukkig bestaat mijn werk volledig vanuit achter de computer. Kan dus mooi multitasken. :D