[GEVONDEN] Pookknop gezocht

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Hallo,

Ik heb me helemaal suf gezocht maar kan het niet vinden. Ik zoek een nieuwe pookknop voor mijn lexus IS200 Sportcross. Het is de welbekende ronde chromen pook.

Weet iemand waar je deze kunt bestellen? (origineel en nieuw)?

Of dien ik dit via mijn Lexus dealer te bestellen?

Mvg,

Boudewijn
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Re: Pookknop gezocht

Ik zou gewoon proberen! :p moet je zeggen waarom andere het voor minder hebben gekregen :p
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Re: Pookknop gezocht

Na wekenlang het Internet te hebben afgestruind (Marktplaats, Ebay, sloopauto-websites, auto-onderdelen websites, Lexus onderdelen websites, noem ze maar op) heb ik slechts op 1 website een originele IS200 pook kunnen vinden:
http://www.jdmpit.com/jstore/product_in ... 4d1ba9dc96

Omgerekend ? 40,- (incl. verzendkosten) kost ie. Het is een origineel onderdeel. Ik heb de bestelling vanochtend gedaan. Men gaf aan dat de verzending normaliter 2-5 werkdagen in beslag neemt. Ik ben benieuwd. Bestellen bij de Lexus dealer kost je het dubbele.

Zodra ik hem binnen heb laat ik het jullie weten.

Boudewijn

PS: Er was slechts 1 op voorraad. Ik weet dus niet of ze opnieuw bestellen.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
Re: Pookknop gezocht

en als je de knop opnieuw laat verchromen dan , ik heb er ook aan zitten denken maar dan black chroom :mrgreen:
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Re: Pookknop gezocht

Heb ik ook aan zitten denken maar had geen adres. Ik kan altijd even contact opnemen met ze. Ben benieuwd wat dan de kosten zijn. Omdat een nieuwe pook ? 40,- kost.

De pook die ik besteld heb is origineel en komt van Toyota TRD. Hij is reeds onderweg. Zodra die binnen is laat ik het hier weten. (desnoods met pics) Dan kunnen anderen ook bij deze firma evt. de pook kopen omdat ie eigenlijk nergens te krijgen is.

Boudewijn
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Re: Pookknop gezocht

Na 9 dagen ontving ik vandaag mijn pakket met pook vanuit Japan. Ik blij als een kind ;)

Ik opende het pakket en ja hoor....verkeerde item.

Ik kreeg de pook z?nder onderstaande rand. Terwijl ik degene m?t onderstaande rand had besteld.

zonder rand: http://www.jdmpit.com/jstore/product_in ... 4d1ba9dc96
met rand: http://www.jdmpit.com/jstore/product_in ... 4d1ba9dc96

Ik heb ze per ommegaande een mail gestuurd dat ik met high priority alsnog de juiste pook wens.

Ik kan hier zooooo slecht tegen he (moet er even uit ;))

Tot een volgende update!

Boudewijn
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Nou jongens. FINALLY! Ik heb mijn pookknop :winke: :smile:

Het probleem was dat de website waar ik hem bestelde ze de automaat-pook informatie hadden verwisseld met die van de handgeschakelde bak. Om die reden ontving ik de verkeerde pook. N.a.v. mijn klacht hebben ze de gegevens correct aangepast en mij de juiste pook alsnog opgestuurd. ( de andere weer retour uiteraard )

De verzending duurde exact 6 dagen en tot op heden is dit de enige website waar je deze OEM pook kunt bestellen!. De prijs was ? ? 40,- inclusief verzendkosten. Bij een dealer betaal je het dubbele.

Dus voor een ieder die een IS200 bezit met handbak. Dit is de enige website waar je een OEM pook kunt kopen voor weinig geld.

Boudewijn
 

Bijlagen

  • DSC_0965.JPG
    DSC_0965.JPG
    197,8 KB · Weergaven: 49
  • DSC_0966.JPG
    DSC_0966.JPG
    119,5 KB · Weergaven: 54

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Mooi! :)

Ik kan herinneren dat ik er destijds maar 50 55 euro max voor heb betaald.. maar dat was in 2005 ofzo.