Gezocht IS200 1999/2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pleun

Hoort erbij
30 mei 2014
50
0
6
Zoals aangegeven bij 'even voorstellen' zoek ik een gezonde IS200 uit 1999 of 2000 om als youngtimer te gaan rijden. Belangrijker nog dan de KM stand, is voor mij dat de auto aantoonbaar goed onderhouden moet zijn. Mochten jullie tips of suggesties hebben, dan houd ik me aanbevolen. De auto mag volkomen standaard zijn uitgevoerd (geniet zelfs de voorkeur).

Greetz
 

Pleun

Hoort erbij
30 mei 2014
50
0
6
Hoi,

Da's absoluut een mooie, maar idd te jong (dat ik dat nog eens zou zeggen LOL). Heb er momenteel een op het oog. Heeft iets meer gelopen dan ik graag zou zien, maar origineel NL auto, in mooie staat en voor een nette prijs.

Was ook in gesprek met de aanbieders van deze: http://www.autoscout24.nl/Details.as...S&id=245145535
Lijkt me fijn om de Lexus qua vermogen een beetje in de buurt te laten komen van onze A6, maar het onderhoud en de problemen van het vinden van onderdelen voor de compressor lijken me niet praktisch voor een auto die vooral moet werken.

Misschien wel wat voor een van jullie?

Andere vraag:
Hebben jullie tips voor onderdelen? (nieuw glimmend knopje op pook, nieuwe alu pedalen, armsteun etc)?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
glimmend pookknop moet je bij de dealer zijn, schrik niet van de prijs, alu pedalen, nieuw? denk ook dealer... armsteun is net een unicorn helaas... als je ze vindt gaan ze ook voor de hoofdprijs weg (heb ze voor 300,- euro gezien op ebay.. schofterig...)...
 

Pleun

Hoort erbij
30 mei 2014
50
0
6
Dank hiervoor. Ik zal eens informeren dan. Dat is idd en nogal enthousiaste prijs voor en gestoffeerde plank. Nog maar eens over nadenken.....en het dan laten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.