Gezocht: Keiharde zwarte of grijze IS250 met max 90.000km.

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Hoi allemaal,

Ik ben de laatste tijd op zoek naar een keiharde IS250. Omdat dit voor mij wel na 2 eerdere Lexussen, d? Lexus voor de komende jaren moet zijn heb ik een lijst waar die pers? aan moet voldoen. Vroeg of laat komt ie wel op m'n pad maar een melding hier kan nooit kwaad :)

Mijn 'wensenlijst'
grin.png


- Metallic zwart (of heel misschien grijs)
- Vanaf 2007. (liefst model vanaf laatste upgrade 11-2007)
- 200% origineel en originele onderdelen
- Uiteraard volledige Lexus historie, stempels etc.
- Absoluut schade-/deuk-/pitvrij
- Niet rokersauto
- Liefst 1 eerdere eigenaar
- Maximaal 90.000 op de teller
- Automaat
- Lederen interieur (voorkeur: bruin/antractiet/zwart)
- Navigatiescherm
- Electr. verstelbare stoelen

Ik hou van originaliteit. Geen vette velgen er onder (tenzij origineel Lexus), geen handgemaakte iPod kabeltjes, mobiele telefoonhouders of al dat jeugdige enthousiamse verwerkt in de auto.
De auto moet net zoals van buiten ook van binnen zijn zoals hij de fabriek verliet.

Ik weet dat mijn lijst een lange is maar ze rijden rond en wie weet rijdt er ooit wel eens een naar binnen hier :)

Groetjes,

Boudewijn
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Mijn 2010 f-sport gaat wellicht in de verkoop komen rond mei, maar ik weet niet of deze in het budget valt...En hij tikt nu 110k in kms aan, in mei verwacht ik 120k. Wel allemaal snelweg kms en geen cent bespaard op onderhoud. Vraagprijs zal afhangen van wat de auto bij inruil opbrengt, maar verwacht net onder de 20.000 euro.

http://vb.lexusforum.nl/forum/algemeen/even-voorstellen/1349-hube-tweede-auto
 
Laatst bewerkt:

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Hey hooi! Long time no hear :grin:

Bedankt voor je reply. Ja dat budget is me iets te hoog. Ik heb een maximum en daar wil ik eigenlijk niet vanaf wijken.

Ik begrijp dat de keuze zeeeeer gering is maar dat heb je sowieso met een goede Lexus.

Maar in ieder geval... never say never ;)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Long time no see indeed! Hoop je snel weer op een meeting te zien :)
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
@ Hube, gaat zeker weer een x gebeuren hoor. Eerst moet mijn IS200 nog verkocht worden. :) Btw; er zal vast wel een topic zijn over waar naar te kijken bij aanschaf van een IS250 he. Pijnpunten etc..

@ Kopske, Nee, ik kijk altijd op Autoscout24 maar het is nooit verkeerd om te kijken naar een andere online aanbieder.
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
840
1
458
63
Het klinkt alsof je de mijne wilt kopen, maar die heb ik net ;) (en ben niet 1e eigenaar).

Ik gebruik altijd Gaspedaal.nl om auto's mee te zoeken. Die zoekt over alle populaire autoverkoopsites heen en ontdubbelt de resultaten. Je kunt zoekopdrachten instellen waarbij je elke ochtend alle nieuwe resultaten in je mailbox krijgt. Ook kun je auto's opslaan in je profiel bij Gaspedaal.nl. Als er iets wijzigt in je opgeslagen auto, zoals een prijswijziging, krijg je ook een mailtje.

En volgens mij zie ik een auto staan die aardig volgens je wensen is bij een bedrijf in Zeist. :grin: Ik heb hem zelf niet gezien, dus kan je niet zeggen hoe dat de auto er bij staat, dit was mijn tweede keus namelijk. Ik heb mijn eerste keus kunnen kopen. Het enige verschil tussen mijn auto en die in Zeist is het modeljaar (ik heb 2007, daar staat 2008) en de kleur van het interieur (bij mij is dat zwart, daar cashmere). Volgens de RDW-gegevens staat die auto sinds september te koop, ik vind dat lang, misschien kun je dit meenemen in je onderhandeling over de prijs?
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Super! Bedankt voor het wijzen in de goede richting. Eerst zal mijn huidige Lexus verkocht moeten worden. Pas dan gaan we los met een IS250. :) En uiteraard vooronderzoek doen.
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Hey hooi!

Long time no hear :)

Prijs, tsja, moeilijk, maar gelet op de (dalende) prijzen en het stijgende aanbod moet er toch wel iets in de buurt komen van de 15.000,-
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
840
1
458
63
Het stijgende aanbod heb ik de laatste 4 - 6 maanden niet echt vinden. Sinds april vorig jaar was ik op zoek naar een IS250, zoals jij hem hebben wilt. Het aanbod was voor de vakantieperiode groter dan erna. Wat er voor de vakantieperiode te koop stond was of te hoog geprijsd naar wat ik het waard vond, of er mankeerde teveel aan. Het bedrag dat je noemt, is dat inclusief of exclusief inruil van je IS200?