Gezocht Lexus IS-F uitlaatsierstukken

Peter IS-F

Nieuw hier
12 jul 2021
11
22
3
Hallo,
Ik ben op zoek naar de uitlaatsierstukken van een Lexus IS-F. Zowel de rechtse als de linkse. Deze worden op de bumper gemonteerd. Wie heeft ze liggen of kan er aan komen?
Met vriendelijke groet,
Peter den Ouden
 

Peter IS-F

Nieuw hier
12 jul 2021
11
22
3
Hi Hans, bedankt voor het meedenken. Die site heb ik ook gevonden. Wat een geld zeg! Ik heb ze ook nog bij Lexus opgevraagd:€1200:oops:. Ook heb ik ze op de onderdelenlijn gezet. Ook niet aan te komen, ja, €1200...Ik heb ze inmiddels hier besteld: https://partsouq.com
Ik hoop dat het allemaal goed gaat en ik ze binnen krijg.
 

Peter IS-F

Nieuw hier
12 jul 2021
11
22
3
Uiteindelijk heb ik ze binnen gekregen en kwam het totaal op €525. Na al die andere bedragen vind ik het bijna weinig. Maar het is naar tevredenheid.
 
  • Leuk
Waarderingen: MaRco2 en RoelVB

Henk_62

Nieuw hier
10 nov 2021
4
2
3
Mocht iemand anders nog op zoek zijn: ik heb nog een originele set IF-S uitlaatsierstukken, nieuw in verpakking, foto’s beschikbaar, eea in overleg
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter IS-F

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
1200 euries. Dat lijkt een beetje de Lexusonderdelen-eenheidsprijs te zijn.
Nieuwe buitenspiegel? 1200 euro.
Nieuwe uitlaat? 1500 euro.
Nieuwe bougies? 1000 euro.
Vier nieuwe banden? 1000 euro.
Nieuwe remschijven en schokdempers? 1000 euro per hoek.
Vier nieuwe TPMS-sensoren? 1000 euro.

Het loopt allemaal wel op, zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken

MaRco2

Nieuw hier
27 sep 2021
3
1
3
Ze de knetters..... Banden zou ik niet via Lexus doen. Ik heb r.v. een leegloper en ze zijn rondom van 2016, dus oproken en rondom nieuwe het komend seizoen en dan goede, niet die Continental dingen... slaan al door als je bij wijze van spreken, de rem los laat... en in de Eifel ging het kontje te makkelijk om....bijna vol profiel trouwens.

Hopelijk is de Michelin Pilot Sport 4S er in deze maten en een beetje behapbaar. Nog niet gekeken.

Ik heb mijn sierstukken allemaal een paar lasjes laten geven, eentje viel er spontaan af bij de poetser. Zitten nu weer muurvast.

Bougies.... zoveel? Met montage?
 

Brinkybunch

Hoort erbij
13 sep 2016
98
34
18
Hi Hans, bedankt voor het meedenken. Die site heb ik ook gevonden. Wat een geld zeg! Ik heb ze ook nog bij Lexus opgevraagd:€1200:oops:. Ook heb ik ze op de onderdelenlijn gezet. Ook niet aan te komen, ja, €1200...Ik heb ze inmiddels hier besteld: https://partsouq.com
Ik hoop dat het allemaal goed gaat en ik ze binnen krijg.
Mag ik vragen hoe de afhandeling via Partsouq is verlopen? Ik heb een bakstoring en de solenoids zijn daar duidelijk lager in kosten dan de € 615,= die Lexus vraagt per stuk (en ik heb er 2 nodig).
 

Peter IS-F

Nieuw hier
12 jul 2021
11
22
3
Ik was echt super tevreden en zou daar zo weer wat bestellen. Je kunt ze zelfs appen en daar reageren ze ook op. Ze houden je ook op de hoogte van je bestelling. Het duurt wel even voor je het hebt ( ik moest een week of 3 wachten want hun leverancier leverde wat later) en je moet invoerrechten betalen.
Maar al met al echt tevreden.
 

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
412
148
43
Het gaat hier ook om de ISF met schuingeplaatste sierstukken in de bumper en niet van een F-sport, Deze heeft dit niet en als er sierstukken opzitten dan zijn die op einddemper gemonteerd
 

UsedLexus

Actief
Sponsor
25 jan 2014
335
1
178
43
  • Lexus IS-F 8-cil Dubbele Einddemper compleet Origineel
  • Lexus IS-F 8-cil Dubbele Einddemper compleet Origineel


1/5

Grote foto's
Bewaar

Lexus IS-F 8-cil Dubbele Einddemper compleet Origineel​

€ 250,00
Ophalen
 

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
412
148
43
da's geen brievenbus pakketje Dit is de echte originele isf einddemper met chromen eindstukken, z'n prijs zeker wel waard gezien de eindstukken die normaal al verschrikkelijk veel geld kosten.