GEZOCHT Schokdempers??

Status
Niet open voor verdere reacties.

wapper77

Nieuw hier
1 feb 2012
9
0
0
hallo,

Ik heb TTe verlagingsveren gekcoht voor mijn is200 uit 2002. bij monteren blijkt dat als de auto omhoog staat de veren uit de houders van de schokdempers komen. hierdoor komt hij straks niet door de apk. :O weet iemand of er bijhorende tte schokdempers zijn? of andere die ik hierbij kan toepassen? of weet iemand een andere oplossing?


alvast bedankt.

gr Jurgen
 

khwong26

Actief
27 jun 2011
230
2
0
Vreemd hoor tte veren verlaagd ongeveer 3cm maar toch?

Ik heb zelf eibach veren (3cm verlaging)met oem dempers maar nergens last van.

Heb je toevallig wel de juiste veren gekregen?
 

wapper77

Nieuw hier
1 feb 2012
9
0
0
geen idee, ik heb ze tweede handsaangeschaft. heb het gezien, het klopt niet... ik zal eens kijken of ik de oude eigenaar nog kan contacten.

thnx voor de reactie iig.
 

Wesley-S

Hoort erbij
23 mei 2012
91
0
0
Ik heb megan veren die 4.5-5cm verlagen en ook nergens last van. Heb je misschien andere schokdempers(imitatie) die bij opkrikken verder uit elkaar gaan?? Ik heb sachs in combi met de megan veren erop en nergens last van.
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Ik had dit probleem ook nadat ik mijn megan verlagingsveren had ingekort. Maar voor de keuring was een tywrap genoeg om de veer vast te zetten zodat hij goed gekeurd werd.
Dit is natuurlijk niet de gang van zaken maar het werkte wel
Mischien heeft de vorige eigenaar de veer ook ingekort.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Niet alle keurmeesters zouden tie-wrap goedkeuren...de mijn in ieder geval niet. Vandaar dat ik toen gelijk maar een BC-set heb gekocht en daarmee dus gelijk ook de slappe schokdempers heb vervangen.
Als ik jou was zou ik zoeken naar een setje schokdempers, maar check eerst of de verlagingsveren wel de juiste zijn voor jouw auto.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.