gezocht : tweedehands 17'' velgen en/of winterbanden

walterlex

Hoort erbij
20 feb 2010
27
0
0
Als iemand zijn Lexus de volgende maanden zou verkopen (fat chance!) en een extra setje liggen heeft : denk eens aan mij.

Heb op ebay (Belgi?) al eens rond gesnuffeld maar Lexusvelgen staan er niet tussen. Ik veronderstel dat niet alle "generieke" 17 inch velgen op de IS250 passen maar dat ik dezelfde hoogte en breedte van de banden moet houden? Of moet ik enkel dezelfde breedte nemen?

Zijn er nog andere kanalen dan dit forum of ebay om naar tweedehands velgen te zoeken?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
als je content zou zijn met aftermarket, dan zou ik gewoon misschien ff met Hube pm'en, hij heeft ook winterbanden onder zijn IS gehad, dus denk dat hij je beter op weg kan helpen! Succes!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
68
0
Maar mijn IS verkoop ik waarschijnlijk nog niet :) Hoewel ik ben wel op zoek, maar de IS-f en de RX450h moeten eerst iets goedkoper worden :)

Dit setje past er wel mooi onder:
link

Mooie prijs, mijn 18'borbets waren dit per stuk. (Goed wel via de dealer....)

Echter zijn de Borbets wel wat zachter, maar met 17' zit er genoeg band omheen om ze te beschermen denk ik.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Als je iets op Ebay in de USA vind dat je leuk vind, maar niet weet hoe je het hier voor een nette prijs moet krijgen. Kan het wel met spullen van mij en anderen mee :)

Er staat daar namelijk genoeg. Alleen als ik ga zoeken vind ik hier ook wel wat. Probeer eens een paar aanbieders op schadeautos.nl

http://www.schadeautos.nl/demontageauto ... tage=lexus

Met deze jongens heb ik al eerder zaken gedaan:

http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=446113#

Deze IS staat er nog niet zo lang op, denk dat je wel kans maak :idea:
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Ik weet nog wel een setje Supra wielen met winterbanden te koop voor je. Moet ik alleen ff kijken wat ze gaan kosten.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
@Alor, Hij heeft wel een beige interieur :idea: Kan je een mooi twotone interieur van maken :eek: (zwart/beige)
 

walterlex

Hoort erbij
20 feb 2010
27
0
0
Heb een mailtje gestuurd naar de verkoper op schadeauto's.
Bedankt voor het aanbod over het transport vanuit de VS. Ik zal je zeker contacteren als ik hier niets vind.
 

wil

Actief
3 okt 2010
398
1
0
hey walter lex ,

ik heb nog een setje orginele 17 inch wielen liggen .
er zit wel werk aan ( vrouw mee gereden denk ik ) stoeprand schade .