Glacial Blue vs White Pearl

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Vorig jaar tijdens de aanschaf van mijn auto dacht ik altijd bij mezelf dat ik een WIT Parelmoer als kleur had (hetzelfde als een vriendin van mij die eveneens een WIT Parelmoer heeft).

Toen wij een keer hadden afgeproken kwam ik erachter dat mijn is250 voorzien was van de kleur Glacial Blue en die van haar de echte Pearl White.

En dan sta je daar met je mond open 8O 8O 8O 8O huh :p hahaha (mijne links, echte pearl white rechts)

27ynzac.jpg


rrpfmh.jpg


zums0n.jpg



Zo wit was de mijne opeens niet meer......... hahaha
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Klopt! ik heb ook absoluut geen spijt van deze kleur, heb vandaag een leenauto meegekregen (grote beurt 65k) met de kleur zilver... ik vind hem een beetje saai zo, maar het blijft natuurlijk wel een mooie auto :D
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
OOPSSS :p hahaha

maar zoals je ook heb kunnen zien was mijn is200 ook voorzien van de kleur zilver. Hier heb ik 3.5 jaar in gereden, dus misschien vind ik hem daarom een beetje saai :)

De kleuren die ik mooi vind zijn: (als ik nu moet kiezen dan zou ik even niet weten welke kleur ik zou nemen)

Parelmoerwit, Glacial Blue, Zwart en Donkergrijs
Blauw van de ISF vind ik ook erg mooi

Kleuren die ik echt niet mooi vind:
Champagnebruinachtig en Groen
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Mee eens. Mijn vorige was ook Zilver. Ik had mij voorgenomen dat mijn volgende dat niet zou zijn. Helaas na verschillende kleuren bekeken te hebben vond ik de IS250 in het zilver het mooist. Volgens mij was glacial blue geen optie destijds.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Zilver is wel een veilige kleur wanneer men de auto weer verkoopt :) Ik weet niet of glacial blue toen al leverbaar was of niet, maar ik vind hem in het lexus boekje niet zo mooi uit zien, want die kleur komt niet goed naar voren.

Uiteindelijk gaat het erom dat het merk en model correct is :D
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Dark granite, hele mooie kleur, maar o zo besmettelijk, zelfs in de garage zie je hem al na enkele uren vol met stof zitten.....

Als ik een nieuwe zou kopen, wordt het of rood (zoals de Cabrio uit de comercial of parrelmoer wit, maar dan wel met 24 karaats gouden aanduidingen :lol: :lol: :lol: :lol:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
JA ice blue en Dark granite zijn zeker mooie kleuren :D

wat vinden jullie van die nieuwe kleur van lexus? truffle kleur? weet even niet wat voor naam :)

Mushangi@ wow dat is wel pimp hoor :D haha :D
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Yep alleen maar BOOM BOOM, en m'n meisje met tekort rokje en stevig geblondeerd haar en de nodige siliconen en behangen met veel goud hangt dan langs mij :wink: 8) :lol: :lol: :lol: