Goede webshop onderdelen

MennoKloosterman

Hoort erbij
9 sep 2017
89
8
8
Iemand een tip voor een goede onderdelewebshop? Lijkt erop dat de standaard webshops een beperkt assortiment hebben voor Lexus. Of ben je toch afhankelijk van de dealer?
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Ik bel altijd even met car Toyota Nijkerkerveen. Heeft originele onderdelen en van sommige onderdelen imitatie.
ik heb daar al het een en ander weggehaald. Aircopomp, filters, stuurkogels etc......
 

alexus89

Nieuw hier
4 dec 2017
5
0
0
OK, het kan dus voor een Lexus best problematisch zijn om onderdelen te vinden? Overweeg zelf ook om een Lexus te kopen, maar dit is best belangrijk voor me. Weten jullie of ook 'accessoires' voor een Lexus moeilijk te vinden zijn? Als ik namelijk een Lexus zou kopen zou ik hier liefst een aanhangwagen en trekhaak aan kunnen monteren, aangezien ik regelmatig langere tripjes maak, vooral in Frankrijk, vaak met de fiets. Ik vraag me af of je voor het monteren op een Lexus dan ergens specifiek op moet letten. Ik heb deze shop met o.a. trekhaken specifiek voor Lexus gevonden, weet iemand of dit iets is?:
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
691
133
43
OK, het kan dus voor een Lexus best problematisch zijn om onderdelen te vinden? Overweeg zelf ook om een Lexus te kopen, maar dit is best belangrijk voor me.

Ik heb er met mijn IS200 nog nooit last van gehad, kon zelfs bij de lokale Toyota dealer vaak terecht voor kleine onderdelen.

Hier verder ook prima ervaringen met Mister-Auto.