Goedemiddag allemaal, mijn naam is Chris en ben sinds 22 augustus 2020 de trotse eigenaar v Lexus IS 300h Sportline (2017). Graag tot ziens op 7 sept

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

HammerC

Nieuw hier
11 jun 2022
1
12
3

IMG_0934.jpeg

Mooi wit is niet lelijk :cool:

Stiekem wel de versie die ik, met de kennis van nu van alle uitvoeringen die er zijn, zou willen :oops: :D
Dat gezegd hebbende: ik ben nog steeds zeer blij met mijn witte IS hoor. 🥰. Echt een heerlijke auto!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: HammerC
Welkom! Is het een F-sport of een sportline? Die velgen zie ik volgens mij wel vaker op een sportline, maar de bumper lijkt weer van een F-sport. Al kun je dat makkelijk aanpassen natuurlijk.

• Leuk
Welkom! Is het een F-sport of een sportline? Die velgen zie ik volgens mij wel vaker op een sportline, maar de bumper lijkt weer van een F-sport. Al kun je dat makkelijk aanpassen natuurlijk.
Als ik het goed zie, zit er een F-Sport badge op het voorscherm. Dat zou het een F-Sport maken.

• Leuk
Maar Chris, verblijd ons eens met nog wat fraai plaatjes van je bolide. Graag ook van het interieur :cool:
En wat info over km-stand en leuke opties is ook altijd leuk om te lezen.

• Leuk