Goedenavond!

DaVince

Nieuw hier
23 mrt 2025
6
6
3
Ik heb mij zojuist aangemeld op het forum. Rijd nu een Honda Insight maar ben op zoek naar een vervanger. Op dit moment staat de UX250H bovenaan mijn shortlist!

• Leuk
Waarderingen: Primi en Speedy J
Bonjour,

Misschien het UX subforum even doorsnuffelen, ik ben daar niet bekend maar wellicht iets aan POI te vinden

Samen met nog een CT200H, Toyota CH-R is die idd niet zo lang. Vind de nieuwste Prius ook tof, maar op dit moment voor mij boven budget. Ook nagedacht over een VW Passat station plug-in hybrid, maar ben daar wel wat huiverig voor de verwachte onderhoudskosten, vandaar focus op bovenstaand Japans trio, met de UX bovenaan.

• Leuk
Waarderingen: Frank2b en Bobusa
Samen met nog een CT200H, Toyota CH-R is die idd niet zo lang. Vind de nieuwste Prius ook tof, maar op dit moment voor mij boven budget. Ook nagedacht over een VW Passat station plug-in hybrid, maar ben daar wel wat huiverig voor de verwachte onderhoudskosten, vandaar focus op bovenstaand Japans trio, met de UX bovenaan.
Ik vind de vorige CH-R best goed rijden. Mijn kameraad heeft er een en dat viel niet tegen. Zou persoonlijk wel voor de 2.0 gaan.
Maar ja, je bent hier in het Lexus forum en dus is dat zeker waar je voor moet gaan! Betere auto's kun je simpelweg niet kopen.

• Leuk
Waarderingen: D43m0n en DaVince
Dealers kunnen voor een paar honderd euro weliswaar een oplossing inbouwen die de kans dat ze ‘m daadwerkelijk stelen vele malen kleiner maakt. Mijn ouders hebben dat onlangs in laten bouwen, inclusief SCM certificaat.

Autoproducenten die willens en wetens auto's verkopen waarvan ze weten dat ze makkelijk gestolen kunnen worden én daar echt wel wat aan kunnen doen en dan de klant extra laten betalen om dat in te laten bouwen.....sorry daar vind ik wat van 🤨

Maargoed, laten we dit topic hier verder niet mee vervuilen.