Golf V GTI

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Gisteren samen met een vriend even de nieuwe GTI testgereden. Wat een leuk smijtautotje is dat zeg! Het had de DSG automaat, welke best lekker rijdt, maar vanuit stilstand lijkt het lang te duren voor de auto in beweging komt na het intrappen van het gas.

Het valt mij wel op hoe snel de auto is. De acceleratie boven de +/- 160 is redelijk traag te noemen, maar daaronder rijdt de auto erg snel.

Hoewel dit een leuke auto is om mee te spelen, denk ik dat deze iets te nerveus is voor filerijden en lange afstand. Toch wel een leuke ervaring rijker.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hube, tja het zijn zeker wel vlotte autootjes :) het is niet voor niks een GTI :) Als je een beetje geluk hebt dan hou je een GTI wel aardig bij :) maar om hem in te halen zal het zeker niet lukken :)

Het is iig geen auto voor mij :)
dan neem ik liever een civic type r :)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Een GTi is echt geen optie voor mij, daar moet ik teveel voor rijden. Had ik in Amsterdam gewoond en gewerkt, dan had het misschien een optie geweest.

Het viel mij wel op dat de sportstoelen erg goed zaten.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
haha ik rij ook teveel om een auto als de gti als eerste auto te hebben. Eigenlijk kan ik zelfs nog iets meer comfort gebruiken :p dan de is250 lol :D

Tja het zijn geen normale stoelen he :) Ik ben vandaag naar Infinity geweest maar ze waren helaas al gesloten :(