Grafiek verbruik

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Gisteren keek ik even op de grafiek van het verbruik van de laatste week. Staat er maar 1 blok van de 29ste maart. Ook na het wissen van het geheugen van het verbruik, kwam dit blok van de 29ste weer terug. Ook het gemiddeld verbruik rechtsonder in het scherm van het verbruik blijft leeg.
Heeft iemand een idee hoe dat kan en wat ik kan doen om weer dagelijkse blokken van gemiddeld verbruik te krijgen?? En zijn er meer leden die dit is opgevallen??

Bedankt,

Robbert-Jan
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Bedankt. Ik zal het eens proberen. Blijkbaar staan die twee systemen dan met elkaar in verbinding.
Als het DE oplossing is, zal ik dat hier even melden.


Robbert-Jan
 

Jay_Kay

Actief
18 mei 2011
168
0
0
Ik kan het bericht op het ct200hforum beamen. Door met de knop Disp op het stuur door de diverse opties te lopen, kom je vanzelf het gemiddeld verbruik tegen. Door de Disp knop ingedrukt te houden, wordt de gemiddelde waarde gereset en wordt er in de grafieken op het navigatiescherm een nieuwe kolom gestart. Hetzelfde geldt voor het resetten van de gemiddelde snelheid.

Zoals ook al gemeld op het Amerikaanse forum, hou je dan geen overzicht wat het totaal gemiddelde verbruik is.
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Klopt. Ik heb alles gereset en nu doet hij het weer. Moet nog even afwachten of de dagen die je hebt gereden nu ook in de kolommen terugkomt. Maar in ieder geval staat hij weer op vandaag. Morgen zie ik verder of het klopt.

Robbert-Jan
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Ver....rie, vandaag blijft hij weer op gisteren hangen en geeft geen verbruik weer, zoals gisteren. Hij blijft dus op dezelfde dag hangen. Ook het beste verbruik wordt rechtsonder niet weergegeven.
Volgende week ga ik naar de dealer om het gekraak in de portier linksvoor weg te laten halen en dan zal ik eens vragen of ik iets verkeerd doe, of dat het aan het systeem ligt, want hij heeft het wel goed gedaan.
Wordt dus vervolgd.

Robbert-Jan
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Jammer, ben benieuwd wat het is. Misschien dient de computer volledig gereset te worden, maar als je toch een afspraak met de dealer hebt..

Succes met de voortgang.