Grom usb2 plus in is 250 2008

kadetilek

Hoort erbij
9 dec 2014
99
0
0
De vraag zal wel eens gesteld zijn
Als volgt
In mijn voormalige avensis heb ik een grom usb2 plus gehad
Kan ik deze in mijn is 250 plaatsen
Ik vind alleen maar een aux en geen usb in de IS
Auto moet ik nog krijgen maar ik heb er verder niet op gelet
Of heb ik iets over t hoofd gezien
Wie kan mij op weg helpen
Ik vindt op de site van gromcar niets duidelijks
Wie weet hier iets van
 
Laatst bewerkt:

kadetilek

Hoort erbij
9 dec 2014
99
0
0
Oke
Ik begrijp t
Maar dan kan ik dit set van grom niet gebruiken
Heeft de org navigatie wel een cd wisselaar aansluiting ?
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
835
1
428
63
Ik ken geen producten van "GROM", hoewel een zoekopdracht in Google me al snel op dit onderwerp leid. En in dit bericht geeft de eigenaar van een IS-F uit 2008 met een GROM USB2 duidelijke antwoorden.

Op basis van die informatie, zou je zeggen dat het mogelijk moet zijn om je bestaande GROM USB2 aan te sluiten op het navigatiesysteem van je mooie IS. Nu maak ik wel het voorbehoud dat Amerikaanse Lexus-modellen op details verschillen van de Europese modellen (zij kennen satellietradio, wij bijvoorbeeld DAB). Wat ik van de site van Grom Audio begrijp, heb je mogelijk wel een specifieke adapter voor je Lexus nodig. Maar dat kun je zelf vaststellen als je de auto hebt. Het verwijderen van de hele unit is vele malen gefilmd en op Youtube geplaatst. Met een paar minuten heb je de unit uitgebouwd en zie je het vanzelf. Of je waagt er een mailtje aan naar Grom Audio of dat je huidige adapter voor een Avensis passen op past op je Lexus.

Uiteraard zijn wij allen benieuwd naar je ervaringen. De prijs (in dollars) lijkt min of meer hetzelfde tussen een GROM USB en Vaistech Medialinq, altijd interessant om keus te hebben uit meerdere producten!

ik zie zelfs een lijst met compatibiliteit van Lexusmodellen (weliswaar voor de USB3, ipv USB2).
 

kadetilek

Hoort erbij
9 dec 2014
99
0
0
Super
Mooi dat jullie mee denken
Vind. T super
Ik krijg de auto woensdag en dan wordt dat uitgeprobeerd
En hou jullie op de hoogte
Ik heb eens gegoogld voor een afb
Voor achterzijde navigatie van de is
Maar vindt niks
Anders is t al makkelijker
 

kadetilek

Hoort erbij
9 dec 2014
99
0
0
Heb net gemaild
En krijg t volgend antwoord
Hallo Lexus met navigatie kan mogelijk wel, maar vergt wat uitproberen met firmware als de toyota firmware niet werkt
Mvg
Michel
 

kadetilek

Hoort erbij
9 dec 2014
99
0
0
No Title

Nog eens ff op ebay gekeken
 

Bijlagen

  • photo2648.jpg
    photo2648.jpg
    185,8 KB · Weergaven: 39
  • photo2649.jpg
    photo2649.jpg
    170,3 KB · Weergaven: 34