- 24 dec 2025
- 223
- 280
- 63
GROM VLine (VLite VT2) geïnstalleerd in mijn Lexus GS met de optie ‘originele microfoon behouden’ (2 posi-taps + 3.5mm). Beeld en geluid werken prima, maar de microfoon niet – bellers horen mij niet, en Siri activeert wél maar verstaat me niet.
Al uitgesloten: mic gain (30 en hoger), 3.5mm in de MIC-poort, en Bluetooth (VLITE2 verbonden, fabrieks-handsfree losgekoppeld – Siri hoort me nog steeds niet). Het zit dus in de mic-bedrading.
De posi-tap-harness heeft een mannelijke + vrouwelijke doorlus-stekker die nu los hangt. Moet die ergens inline ingeprikt worden, en zo ja, op welke fabrieksstekker? Iemand die de originele-mic-optie op de GS heeft gedaan?
Alvast bedankt!
Al uitgesloten: mic gain (30 en hoger), 3.5mm in de MIC-poort, en Bluetooth (VLITE2 verbonden, fabrieks-handsfree losgekoppeld – Siri hoort me nog steeds niet). Het zit dus in de mic-bedrading.
De posi-tap-harness heeft een mannelijke + vrouwelijke doorlus-stekker die nu los hangt. Moet die ergens inline ingeprikt worden, en zo ja, op welke fabrieksstekker? Iemand die de originele-mic-optie op de GS heeft gedaan?
Alvast bedankt!