Groupbuy AIT TRD replica bodykit

Status
Niet open voor verdere reacties.

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Heren, ik denk eraan om een replica van de TRD bodykit te kopen. Gefrabriceerd door AIT Racing.

Het gaat om de volgende kit:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Per set (voorbumper, achterbumper en side skirts) komt het totaal op ?875 euro, daar gaat dan 15 % korting af van onze vrienden van Showoffimports. Dan kom je dus op ?750 euro, bij aanschaf van 1 set.

Als er dus meer sets verkocht worden daalt de prijs.

Dus heren, pak je kans om in TRD style rond te rijden en zet je naam erbij in de lijst!




Groupbuy list TRD replica by AIT Racing

-KWP
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
dit is gewoon een heeeeeeeeele nette prijs! Alleen die voorbumper al ben je minstens 600 euries kwijt! (origineel dan...)
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Green zei:
mag het ook alleen de achterlip? de voor en skirts heb ik al. lip wasgebroken bij verzending

Is vast wel wat te regelen met Showoff, ik onthou het!

Alor zei:
Mag ik heel even offtopic om te zeggen dat ik dit heel erg vet vind?! :rulez:

Jij wel ;)

mlcoolj zei:
dit is gewoon een heeeeeeeeele nette prijs! Alleen die voorbumper al ben je minstens 600 euries kwijt! (origineel dan...)

Ja is inderdaad een nette prijs!
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Green zei:
mag het ook alleen de achterlip? de voor en skirts heb ik al. lip wasgebroken bij verzending

Het is trouwens een complete achterbumper, geen lip (beter want dan gaat ie ook niet wijken)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
HAhaah ja zeker leuke bodykit, maar ik heb weleens gelezen over de pasvorming van replica kitten, dus even navragen hoe het bij deze zit :)
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
LOL...Gaat iedereen nou in Altezza-outfit rondrijden? Moet ik straks op zoek naar een USDM-bodykit :confused:
Wel een mooie deal, Koen. Hoop voor jullie dat het lukt. :rulez:
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Alan zei:
HAhaah ja zeker leuke bodykit, maar ik heb weleens gelezen over de pasvorming van replica kitten, dus even navragen hoe het bij deze zit :)


Volgens Showoff en een andere leverancier is de pasvorm perfect!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.