Gs 300?

Idd!! De zolder vol met tassen, de kast(en) vol met kleren en schoenen etc.........
En als je dan zelf eens een keer wat wil.........
 
Henny, ik rijd nu in een VW golf gt sport uit 2008 met 92000 op de klok. Heb ik nu anderhalf jaar in mijn bezit.
En ze zeggen dat geduld een schone zaak is. Normaal gesproken heb ik echt niet zoveel geduld, degene die mij kennen kunnen dat beamen.

En dan ineens komt er iets voorbij waarvan ik zeg:" dat is hem". En dan ga ik wel zomaar ineens over tot koop. Dus........je weet nooit. Als ik het geduld nu op kan brengen tot eind volgend jaar dan zou dat voor het eerst zijn maar ik ga het wel proberen.
 
Mijn laatste zoektocht naar een LS heb ik een jaar over gedaan en ja net zo als je zegt ineens komt de juiste voorbij
succes ermee en je heb een goede auto om in te ruilen;)
 
Een golf ! Ga je mond spoelen en inruilen dat ding voor jouw droom GS , .....niet nog een jaar die kwelling
 
Helemaal mee eens Dennis,de golf kun je goed inruilen op een lexus,dus Stefan....gaan met die b......braadworst.:P
 
Vind het wel ontzettend leuk dat jullie mij zo graag bij de club willen hebben.
Veel mensen in mijn omgeving snappen er niets van. Zeuren over verbruik, belasting, hogere verzekering etc......
Ik heb eigenlijk van kinds af aan al een Lexus willen rijden maar de tijd was er, in mijn ogen, niet rijp voor.
Het is hetzelfde als mijn liefde voor de echte motorfiets, Ducati, je moet er een gevoel bij hebben.
Zonder gevoel is het maar een ding, een gebruiksvoorwerp.
Op mijn gemakje ga ik op zoek en bij het vinden zal ik hem, of is het een haar, delen met jullie.